بلوری : در پاس فعلی شرایط برای پیشرفت همه مهیا است

هافبک همدانی الاصل تیم پاس که فصل نسبتاً مطلوبی را با انجام 21 بازی برای تیمش به پایان رساند، در خصوص برنامه هایی که برای فصل آینده گفت : خوشبختانه از عملکردی که در فصل گذشته در تیمم داشتم رضایت دارم و به عقیده خودم توانستم بستر مناسبی برای پیشرفت های بعدی فراهم کنم.

هادب بلوری نوین افرود: همدانی هستم و تعصب خاصی به پاس دارم بعلاوه تصمیم دارم از لحظه لحظه تمرینات و برنامه های فنی و جانبی تیم استفاده کنم تا در نهایت آمادگی فصل بعد را آغاز کنم.

وب ادامه داد: امیدوارم ضمن تأثیر مطلوبی که روی تیم می گذارم، پیشرفت کنم و در راستای اهدافم حرکت کنم.

 بلوری مهم ترین هدف خود را حضور در تیم ملی دانست و اضافه کرد : اگر تلاش هایم بی نتیجه ماند نا امید نمی شوم و آنقدر ادامه می دهم تا بعنوان یک همدانی ملی پوش شوم.

هافبک با اخلاق پاس همدان تأکید کرد : اعتماد به نفسی که من برای موفقیت دارم، ناشی از پشتوانه مدیریتی قدرتمند و بدنبال آن کادر فنی جوان و جوان پسند است و همه ما اعم از بازیکنان و هواداران شاهد موفقیت مدیر روستا در روز های حساس پاس بودیم، بنابراین در شرایط امن و آرام می توان روز های بسیار خوبی برای تیم و تک تک جوانان انتظار داشت.

هادی بلوری تأکید کرد : نمی گذارم روز های فوتبالی ام تکراری باشند و تلاش می کنم تا هر روز بهتر از دیروز باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد