امید خورج: پیشنهادهایی از فولاد و تراکتور دارم

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان در فصل گذشته گفت: دیگر به تیم فوتبال پاس همدان باز نمی گردم و دو پیشنهاد خوب از تیم های فولاد خوزستان و تراکتور سازی تبریز دارم. 

امید خورج افزود: به علت برخی مشکلات خانوادگی سعی دارم که از پاس همدان جدا شوم و در یک تیم تهرانی به فعالیت خود ادامه دهم، ولی چند پیشنهاد بسیار خوب از تیم های شهرستانی دارم تا چند روز دیگر تکلیفم مشخص می شود.

وی گفت: چند روز دیگر از بین دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و تراکتور سازی تبریز یک تیم را انتخاب می کنم.

خورج تصریح کرد: با اینکه دیر مشخص شدن تیم روی کار تیمی تاثیر خواهد گذاشت، ولی سعی خواهم کرد که هر چه زودتر برای هماهنگ شدن با تیم فصل بعد تیم خود را انتخاب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد