محسن گروسی: هدف ما بازگشت پاس به روزهای اوج است

مربی تیم پاس همدان گفت: هدف ما در لیگ دهم بستن یک تیم مدعی قهرمانی است و ما به دنبال روزهای اوج پاس هستیم. 

محسن گروسی افزود: هدف ما در لیگ دهم رسیدن پاس به روزهای اوج و قهرمانی است و هم اکنون تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم خوبی را برای لیگ دهم ببندیم.

وی ادامه داد: پاس پتانسیل قهرمانی را دارد و باید روزهای سخت سال گذشته را فراموش کنیم و برای ساختن یک تیم مدعی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: کار کردن به عنوان دستیار بعد از چند سال سرمربی گری افت محسوب نمی شود و برای من کمک به پاس و همکاری با مدیر روستا اهمیت بیشتری دارد و چیزهای زیادی را به من یاد می دهد.

گروسی خاطرنشان کرد: جام جهانی 2010 کلاس مربی گری خوبی است و باید از آن بهترین استفاده را کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام. دوست ندارم مثه بعضی تبلیغ کنندگان بیام تو نظرات بنویسم که سایت خوشکلی دارید یا محتویاتش خوبه. ماله من فقط و فقط تبلیغ هست مستقیم مستقیم . فورشگاه ما قیمتاش بد نیست تا اون جایی هم که دلتون بخواد بهتون هدیه میده. اینجا هر فیلم 1000 تومنه و هر حلقه سریال 500 تومن!!! . اگه بالا 3 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون هدیه در نظر می گیریم. اگر هم 20 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون "10 فیلم" هدیه می فرستیم. تازه تمام هدیه ها به انتخابه خودتون. دیگه برای تابستون چی می خواهید؟... . راستی اگه تو شهر های بزرگ باشید می تونید در عرض 2 روز با پیک موتوری محصولات خودتون رو دریافت کنید.

فروشگاه ما (لطفا سر بزنید): www.parsdvdshop1.com

اگه فیلتر شد: www.parsdvdshop2.com

VpnServ Team 1389/04/03 ساعت 12:48 http://www.vpnserv.biz

با سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد