ثابتى: مجبور شدم به تراکتورسازى برگردم

مهدى ثابتى دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازى گفت: به همدان رفتم و با پاس قرارداد بستم اما مجبور شدم به تراکتورسازى برگردم.  
وى اظهارداشت: به همدان رفتم و با پاس قرارداد امضا کردم اما چون با تراکتورسازى قرارداد داشتم مجبور شدم به این تیم برگردم. 
او افزود: تمریناتمان را از روز دوشنبه به صورت رسمى آغاز مى کنیم و امیدوارم عملکرد خوبى در لیگ دهم داشته باشیم. 
دروازه بان تراکتورسازى در خصوص مطالباتش از این باشگاه و استعفاى شفق تصریح کرد: شفق زحمات زیادى براى فوتبال تبریز کشید و همه ما از استعفاى او ناراحتیم. هنوز از فصل گذشته از تراکتورسازى طلبکارم اما باشگاه به بیشتر تعهداتش عمل کرده است. 
وى در پایان در خصوص پیوستن عباس محمدى به تراکتورسازى گفت: حتى اگر طالب لو هم به تراکتورسازى مى آمد، مشکلى نداشتم و با او رقابت مى کردم. هدف اصلى ما قهرمانى است و امیدوارم هر بازیکنى به تبریز مى آید براى تراکتورسازى مثمرثمر باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد