پس از پیوستن به کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان؛

محسن عاشوری: سابقه همکاری با مدیر روستا را دارم 

بازیکن اسبق تیم فوتبال پیروزی تهران و مربی سابق پیکان به کادر فنی فوتبال پاس همدان پیوست. 

محسن عاشوری اظهار داشت: در لیگ هشتم سابقه همکاری در کنار مدیر روستا را داشتم و روابط صمیمانه ای با یکدیگر داریم به طوری که توانستیم نتایج خوبی در زمان حضورمان در پیکان قزوین بگیریم ، پاس پتانسیل بسیار بالایی دارد و بازیکنان خیلی خوبی در کنار خود دارد.

وی در ادامه گفت: اردلان و محسن گروسی هم به کادر فنی تیم اضافه شدند که به اعتقاد من مدیر روستا کادر جوان و با انگیزه ای را در کنار خود آورده است و امیدوارم بتوانم با همکاری خوب در کنار مدیر روستا و دیگر همکاران تیمی قوی و مدعی را روانه لیگ دهم کنیم.

عاشوری با اشاره به اینکه اکثر بازیکنان تیم توسط مدیر روستا و چارچوب اصلی تیم حفظ شده است ، گفت: طی چند روز آینده قصد جذب دو، سه بازیکن داخلی و خارجی را داریم، به اعتقاد من بها دادن مسئولان باشگاه پاس همدان به مربیان جوان پاسخ مثبت در پی دارد و یقین داشته باشید مدیرعامل پاس از این انتخاب لطمه نمی بیند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پیروزی تهران خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد مربیان بسیار ناچیز است و اصلاً قابل قیاس با بازیکنان نیست اما به هیچ وجه کوتاهی نمی کنیم و با تمام توان در خدمت تیم مورد نظرمان خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد