به دنبال مذاکره ثابتی با تراکتورسازی؛

پیمبری: از حق خود نمی‌گذریم

مسئولان باشگاه پاس با شکایت از مهدی ثابتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان احقاق حق خود و عقد قرارداد نهایی با این دروازه بان شدند.

مهدی ثابتی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی که در ابتدای هفته جاری با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم پاس درآمده بود به جای ثبت قرارداد با این باشگاه همدانی مجددا باب همکاری را با باشگاه تراکتورسازی تبریز گشود. این کار مهدی ثابتی به شکایت مسئولان باشگاه پاس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انجامید.

مجتبی پیمبری قائم مقام و سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ثابتی و مسئولان باشگاه تراکتورسازی که با وی قرارداد به امضا رسانده اند قانون را زیر پا گذاشته اند و ما تا زمانی که حق خود را نگیریم از شکایتمان نمی گذریم چرا که با علم به اینکه ثابتی بازیکن آزاد بوده و با هیچ باشگاهی قراردادی ندارد با وی قرارداد امضا کرده بودیم.

وی ادامه داد: پیش از امضای قرارداد با مهدی ثابتی از سازمان لیگ استعلام کردیم و متوجه شدیم این بازیکن با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد در همین راستا به صورت کاملا قانونی با ثابتی قرارداد امضا کردیم و او ملزم به اجرای قرارداد خود با باشگاه پاس است.

قائم مقام باشگاه پاس تاکید کرد: اینکه عده ای مدعی شدند ثابتی سال گذشته قراردادی دو ساله با باشگاه تراکتورسازی امضا کرده ادعایی پوچ و واهی است چرا که بر اساس مدارک مندرج در سازمان لیگ او در حال حاضر بازیکن آزاد است و با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد.

وی تصریح کرد: از آن جهت که نمی خواهیم چنین اقداماتی دوباره در فوتبال ایران باز شود و بازیکنان قراردادهای متعدد با باشگاههای مختلف به امضا رسانده و برای خود بازارگرمی کنند از مهدی ثابتی شکایت کرده و تا به نتیجه رسیدن شکایتمان از حق خود چشم پوشی نخواهیم کرد.

تمرینات تیم فوتبال پاس برای حضور در دهمین دوره لیگ برتر از روز گذشته آغاز شده است. علی اصغر مدیر روستا سرمربی تیم فوتبال پاس از روز شنبه با حضور در محل تمرینات سبزپوشان مراحل آماده سازی این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
yaser 1389/03/26 ساعت 18:08 http://yasersat.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالبی داری برای کسب اخرین اخبار از ماهواره ورسیور و جدید ترین کدهای جام جهانی به وبلاگ ما بیایید
منتظرم یادتون نره

شب نویس 1389/03/26 ساعت 21:04 http://shabnevisi.ir

خوشبختی وبدبختی ایام پیری عصاره ی اعمال گذشته ی ماست.
(منت بود)





دوستانت باید مثل کتابهائی که می خوانی کم باشندوبرگزیده.

(مثل انگلیسی)





شب نویس
www.shabnevisi.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد