مدیرعامل پاس مورد توجه هیات مدیره تراکتورسازی

بازیکنان به دنبال ملاحی، ملاحی به دنبال پول! 

میثم ناصر نژاد
هگمتانه – سرویس ورزش: اتفاق عجیبی نیست. اگر همین روزها بشنوید که سردار ملاحی مورد توجه هیات مدیره باشگاه تراکتور بوده و می بایست از همدان برود. هر چند هیچ چیز هنوز قطعی نشده اما بادها خبر از تغییرات اساسی در باشگاه تراکتورسازی و رفتن ملاحی به این تیم می دهند.

سردار ملاحی اما بی اطلاع ازاین جریانات بوقوع پیوسته، پشت میز کاری اش در باشگاه پاس تکیه زده و به دنبال تکیمل برنامه مقدماتی اش در این باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ دهم است.

این روزها موضوعی که در تیم پاس نگرانی هایی را ایجاد کرده، بحث اختصاصی اعتبار و خالی بودن خزانه مالی باشگاه است.

شنیده می شود، هنوز اعتبار قابل توجهی به باشگاه اختصاصی نیافته تا ضمن تسویه حساب های مالی بازیکنان فصل گذشته، قراردادهای نهایی با بازیکن جدید را به سرانجام برساند.

همین دغدغه مجموعه باشگاه را فرا گرفته و در حالی که اغلب بازیکنان فصل گذشته به دنبال روشن شدن تکلیف خود و عقدقرارداد یا جدایی از باشگاه پاس هستند، سردار ملاحی چشم انتظار معاون برنامه ریزی استاندار برای پرداخت بودجه مورد نیاز باشد.

نکته جالب توجه در جریان نقل و انتقالات، ثبت قراردادها با نرخ متعارف و متعادل از سوی سردار ملاحی با بازیکنان است. اینجاست که عیار سردار ملاحی به عنوان مدیرعامل کهنه کار فوتبال ایران مشخص می شود. مدیرعاملی که هیچ گاه از وضعیت پاس در فصل نقل و انتقالات نگران نیست و همه آبرو و توانایی خود را برای به ثمرنشاندن اهداف باشگاه بکار گرفته است.

سردار پاس تمایلی به هیاهو و ایجاد سرو صدا در فصل نقل و انتقالات ندارد. سر و صدایی که این روزها از سوی برخی مدیرعاملان باشگاه ها به همان اندازه  ووووزلا (همان شیپور سنتی آفریقایی ها در جام جهانی) گوش خراش است.

وی می کوشد تا تیمی رامهیا سازد که در حد و نام و تاریخ استان همدان باشد و بتواند در لیگ دهم آبروداری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد