بذر امید، میوه کامیابی

جریان فصل نقل و انتقالات به سود پاس است  

میثم ناصرنژاد

هگمتانه – سرویس ورزش، : امیدی برای اصلاح است؛ امیدی تازه که از بدو پایان لیگ نهم، برای آغازی خوشایند در لیگ دهم نمایان شده است.

حالا نزدیک به دو هفته است که رقبای پاس در بازار نقل و انتقالات، درصدد جذب بهترین ها هستند و از سویی عده ای نیز با ارسال سیگنال‌های نامتعارف به دنبال مایوس جلوه دادن شرایط تیم پاس هستند.

اما پاس سوار بر اسب نو امیدی، به دنبال رسیدن به افتخاراتی است که در افق روشن برنامه های مدیریت باشگاه ترسیم شده و جایی برای نگرانی نیست چرا که

مجموعه باشگاه اعم از هیات مدیره، مدیرعامل و کادر فنی نگرشی خوشبینانه به این حرکت هر چند به دور از هیاهو، اما هوشیارانه در فصل نقل و انتقالات دارند.

اینها نشانه‌های خوبی است. پاس بسان میوه ای نورسیده (پس از تلاطم در لیگ نهم) باردیگر از جایش بلند شده و جریان تازه‌ای را از سر گرفته است.

در این میان تعجبی هم ندارد که باشگاه، در مقابل برخی اظهارنظرهای خام گارد دفاعی بگیرد و عکس العمل نشان دهد.

انقدر گفته می شود و می شنویم که تیم پاس چه نفراتی را جذب کرده یا اینکه چرا اینقدر تاخیر و به اصطلاح حرکت لاک پشتی دارد.

مگر تیم هایی نظیر تراکتور، مس، صبا، راه آهن، شاهین، ملوان و خیلی از تیم های لیگ برتری به فهرست جذب شده ها اشاره تکمیلی داشته اند که پاس را از این قافله عقب بدانیم.

اینکه پاس با چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات حرکت می کند نکته ای کاملا غیر منطقی بوده و قطع یقین مدیریت تیم به دلایلی نخواسته که جریان نقل و انتقالات تیمش تا رسیدن به ثبت نهایی، علنی شود.

زمان به سرعت می‌گذرد، با این حال تکلیف باشگاه پاس روشن است و تمامی اعضای تیم پاس اعم از مدیرعامل، سرپرست و سرمربی درگیر و دار تکمیل فهرست بازیکنان هستند و شواهد پیداست که با نفرات جدید، تیمی قدرتمند در راه است.

هواداران تماما امیدوار هستند که باشگاه پاس پس از یک فصل پر فراز و نشیب، این بار طرحی نو دراندازد و همه امیدوارند تا سردار پاس با کوله باری از تجربه، طعم موفقیت را در بین هواداران تقسیم کند.

مدیری که شکست و ناکامی برایش معنی ندارد، ثبات و رسیدن به افتخارات هنر این مدیر فوتبالی است که بیشترین تاثیر را روی زیر مجموعه‌شان دارد.

به فوتبال پاس که نگاه می‌کنیم، این بعد را قویترین حالت ممکن می‌یابیم.

سردار ملاحی عقیده دارد روزهای موفقیت پاس در راه است و همه باید در این مسیر کمک حال تیمش شهرشان باشند.

وی امیدوار است پاس در لیگ دهم بدرخشد و معتقد است که این تیم با شروعی مطلوب در فصل نقل و انتقالات و برنامه های ویژه در نظر گرفته شده، بذر امید کاشته شده قبل از شروع لیگ دهم  را تا نهایت به میوه کامیابی تبدیل خواهد کرد. 

این نظریه یک کامیابی است. قطعا بذر امید که امروز پاشیده می‌شود، فردا میوه رسیده ای می‌دهد که کام‌ها را دوباره شیرین خواهد کرد. اینجاست مدیریتی که این رسم خوشایند را به جریان انداخته و گام به سوی روشنایی بر می دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد