برای حضور پرقدرت در لیگ دهم در این مقطع پاس حمایت نیاز دارد

به نظر می رسد که تجارب تلخ، اما ارزنده و آموزنده لیگ نهم و اینکه تا آخرین دقایق آخرین بازی در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر هنوز بقای این تیم در رقابت های لیگ برتر قطعی نبود را باید به نوعی هم به فال نیک گرفت.  

چرا که همبستگی و همدلی که بین کلیه مجموعه باشگاه پاس اعم از مدیران و مربیان و بازیکنان و هواداران گرفته تا تمامی اهالی ورزش و مسئولین استانی در این استان که برای سربلندی پاس پیش آمد، همه و همه مرهون موقعیت سختی بود که برای سفید و سبزپوشان همدانی به وجود آمده بود.

همبستگی و همدلی قابل تحسیینی که در همدان پیش آمد تا اولین پیامد آن قطعی شدن حضور پاس در لیگ برتر باشد، پیامد های خوشایند دیگری هم در بر داشت از جمله  قول های مساعدی برای تقویت بنیه این تیم جهت حضوری پرقدرت تر برای فصل آتی.  
قول هائی که در درجه اول دل مردم فوتبالدوست همدان و هواداران این تیم را شاد کرد و این بارقه امید را نیز به وجود آورد که تیم پاس در فصل بعد به جای آنکه برای بقا بجنگد، به دنبال رتبه های درخور تحسین در جدول رده بندی باشد. 
قول هائی که انگیزه های کادر مدیریتی پاس و به ویژه سردار کریم ملاحی را برای بستن تیمی پرقدرت بالا برد

البته در این که وعده های استانی و به ویژه قول های مساعد مسئولین استان در راستای تقویت بنیه مالی باشگاه پاس به مورد اجرا در خواهد آمد هیچ شکی نیست. اما نکته مهم اینجاست که این اتفاقات در زمان خودش روی دهد؛ یعنی در زمانی که می بایست.

قطع به یقین تیم هائی که در فصل نقل و انتقالات قوی کار می کنند، می توانند در طول فصل نفس راحتی بکشند و بدون استرس و با قدرت کار خود را دنبال کنند. تیم فوتبال پاس نیز از این قائده مستثنی نیست و مدیران کاربلد این باشگاه می دانند که می باید در این مقطع حساس که آن را فصل نقل و انتقالات می دانیم، حضوری پرقدرت داشته باشند.  

اما نکته مهم این است که برای حضوری پرقدرت در بازار نقل و انتقالات و نیل به اهداف عالیه باشگاه در طول فصل، می طلبد که در این مقطع زمانی باشگاه از بنیه مالی قوی ای برخوردار باشد.  

لذا قطعا عملی شدن وعده های مسئولین استانی به باشگاه پاس در این مقطع می تواند بسیار تعیین کننده باشد.  

باز هم تاکید می کنیم که زمان به میدان آمدن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.  

امیدواریم که عملی شدن قول های مسئولین، نوشداروی بعد از مرگ سهراب نباشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 1389/03/24 ساعت 18:18

از قدیم گفته‌اند:
به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد