پاس پست به پست زیر ذره‌بین

هوادارن چشم انتظار لیست مدیر روستا هستند

میثم ناصرنژاد 

هگمتانه – سرویس ورزش: فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به شلوغ ترین روزهای خود رسیده و رقابت تنگاتنگ تیم ها برای جذب بازیکنان مورد نظر باعث شده تا بازیکنانی که هم اینک روی بورس هستند، به ناز و نازکشی بپردازند.

حتی بازیکنان کم فروغ اما اسم و رسم دار فوتبال، امسال شرایط را به سود خود می بینند به خصوص آنهایی که از سرخابی ها جدا شده اند و حالا دنبال رسیدن به دیگر هدف های خود بویژه مالی هستند.

در این وضعیت، پاسی ها بدور از هیاهوی خبری پیش می روند و هر ازگاهی نام بازیکنانی مطرح می شود که سابقه آنها به روشنی پیدایست.

نکته مهم اینکه پاس نزد هواداران در هر پست از زمین زیر ذره بین هواداران قرار دارد و همدانی ها نیز چشم انتظار لیست مدیر روستا هستند تا پس از آن به قضاوت و جمع بندی فردی برسند. در این شماره به مرور آخرین وضعیت تیم پاس می پردازیم.

با وجود جدایی سوشا مکانی، مهدی اسلامی نیز سودای جدایی از تیم پاس را در سر دارد و این وضعیت باعث شده تا وضعیت گلرهای جدید پاس مبهم بماند.

این روزها خبر از جذب نفراتی نظیر ارشاد یوسفی یا مهدی ثابتی به گوش می رسد اما هیچ چیز قطعی نشده است.

گفته می شود ارشاد یوسفی با مس کرمان قرارداد داخلی بسته و امکان حضورش در همدان بسیار کم رنگ است.

اما در خط دفاع پاس، ساشا کلونیجا، مجید حیدری و پوریا و سیف پناهی را دارد و این وضعیت نشان می دهد که جدایی امید خورج از این تیم، مشکلاتی را در قلب دفاع پاس ایجاد می کند.

باشگاه درصدد جذب دوباره خورج برای فصل آینده است اما تا به اینجا خبری از حضور مجدد او در پاس نیست.

رفتن خورج قطعا مشکلاتی را برای قلب دفاع پاس ایجاد می کند ضمن اینکه اگر آتسو به تیم پاس بپیوندد شرایط تقریبا مطلوب و پایدار می شود اما با این وجود پاسی ها امیدوارند از این ناحیه دچار مشکل نشوند.

کناره‌ها نیز با همین دغدغه مواجه هستند، هادی رمضانی در لیست مازاد باشگاه حضور دارد و وریا غفوری هم قصد ندارد در این تیم ادامه همکاری بدهد و در مقابل آمدن مجید نورمحمدی می تواند نقطه عطفی برای این تیم باشد و اگر ایوان پترویچ به پاس بپیوندد، شرایط مطلوب تری برای تیم رقم می زند.

البته قرار است فردا تنی چند از بازیکنان همدانی نظیر حامد قاسمیان فرد مقیم تیم های مختلف فوتبال نیز فردا در تست فنی مربیان شرکت کنند که در صورت رضایت کمیته فنی با باشگاه قرارداد منعقد می کنند. ضمن اینکه مهدی خیری نیز قرار است به زودی به باشگاه پاس بپیوندد و این شرایط به سود سیستم تهاجمی تیم پاس خواهد بود.

اما در خط میانی وضعیت به مراتب بهتر است. آرتور یدیگاریان ارمنی فصل گذشته با وجود تاخیر در پیوستن به تیم پاس، فصل پرباری را گذراند و امسال نیز در این تیم حضور دارد. یدالله اکبری هم تمایل زیادی به ماندگاری در تیم پاس دارد ضمن اینکه این روزها خبر از حضور میثم بائو به گوش می رسد.

در صورت جذب بائو، سفید و سبزها در این خط هم قدرت خوبی پیدا می‌کنند. اما در خط حمله جدایی اصغری، میرقربانی، ارکین اف و قباخلو و آمدن یک مهاجم مالت، فرهاد خیرخواه و حتی بهمن طهماسبی به لحاظ اسم و رسم این خط را قوی‌تر کرده است.

کادرفنی هم با وجود سرمربی جوان، در صورت در اختیار داشتن دستیاران مجرب می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

حضور پیمبری نیز به لحاظ کارکتر خاص مدیریتی، به خصوص در مسایل روحی و روانی و ارتباط با بازیکنان شرایط مطلوبی را در پاس ایجاد کرده و در کنار این، شناخت او از تیم خود و حریفان هم تاثیرگذار است.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 1389/03/21 ساعت 23:32 http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

لغو راهپیمایی دروغی بیش نیست سایتهای جنبش سبز در دست کودتا چیان است لطفا اطلاع رسانی کنید سایتهای منتسب به جنبش سبز تحت اختیار دولت کودتا قرار گرفته است. وخبر های آن جعلی می باشد اقایان موسوی و کروبی تحت بازداشت خانگی می باشند وصدور بیانیه لغو راهپیمایی توسط سپاه تنظیم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد