مدافع پاس قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد

ساشا کلونیجا مدافع بلند قامت و صربستانی تیم فوتبال پاس همدان که فصل گذشته نیز از ارکان دفاعی این تیم محسوب می شد، قرارداد خود را برای مدت یک فصل دیگر با تیم پاس تمدید کرد.

کلونیجا بعد از انجام مذاکرات اولیه با مسئولین باشگاه پاس و حصول توافق نهائی، قرارداد خود را با پاس تمدید کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 1389/03/20 ساعت 11:12 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام
فلاح هستم از باشگاه خبرنگاران
من خودم بسیار مقید به منبع خبر هستم و از آنجایی که اسم وبلاگ شما پایگاه اطلاع رسانی فوتبال هست و نه وبلاگ شخصی و خصوصی ،من هم از خبر های شما استفاده کردم
واز آنجایی که سیاست های باشگاه اجازه این امر به ما نمی دهد که بنویسم به نقل از ...... خبر گزاری یا وبلاگ نمی توانم این کار را انجام دهم
به هر حال اگر راضی نیستید که من از خبر های شما استفاده کنم از انجام این کار اجتناب می کنم
اما من بسیار خوشحال می شوم که با شما به عنوان یک خبرنگار حرفه ای در این زمیه همکاری داشته باشم
لطفا من رو از نظرتون مطلع سازید من سعی کردم شماره تماستون رو پیدا کنم که متاسفانه نتوانستم

amir 1389/03/20 ساعت 22:18 http://sabaqom.ir

سلام لطفا سایت صبا قم را هم لینک بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد