پاس و آنهایی که می آیند و آنهایی که می روند!

مدیر روستا در زمین و آسمان  

میثم ناصرنژاد 

هگمتانه – سرویس ورزش: خبری از آمد و رفت ها نیست. گهگاهی می شنویم یا می بینیم که چند اسم از بازیکنان لیگ برتری رد و بدل می شود اما هنوز فهرست قطعی از سوی پاسی ها اعلام نشده است. 

همین ناآگاهی از آمد و رفت های واقعی بازیکنان برای مذاکره و عقد قرارداد با باشگاه پاس سبب شده تا هر از گاهی نام هایی مختلف به میان بیاید و مخاطبان و فوتبالدوستان همه روزه با نام های جدید آشنا شوند.  

از هاشمیان و تیموریان گرفته تا فرزاد آشوبی، ایوان پتروییچ، ارشاد یوسفی و بسیار از نفراتی که این روزها نقل محافل خبری هستند و معلوم نیست پایان این ماجرای اوشینی فصل نقل و انتقالات چه می شود.  

مدیر روستا این روزها معلوم نیست در کجا بسر می برد و حتی برخی بازیکنان و مربیان نیز از وی اطلاع دقیقی ندارند. آنطور که گفته شده، مدیر روستا لیست نفرات موردنظرش را به باشگاه ارایه کرده و هم اکنون مدیران باشگاه در حال مذاکره با نفرات پیشنهادی هستند.  

با این شرایط و با گذشت بیش از یک هفته از فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، شرایط به گونه ای است که هنوز بازیکنان جذب شده مشخص نیستند و با اینکه گفته می شود فهرست 25 نفره بازیکنان برای اعزام به اردوی آماده سازی در کشور ترکیه آماده شده است، اما می بینیم که بسیاری از نفرات فصل گذشته هنوز تکلیف خود را نمی دانند.  

با این حال تمامی اهالی فوتبال، اعم از بازیکنان، دستیاران سابق و هواداران چشم انتظار تحرک مدیر روستا در تعیین تکلیف نهایی لیست نفرات فصل آینده پاس هستند و امیدوارند هرچه سریعتر این شرایط نامعلوم که بسان ماندن در زمین و آسمان است، به زودی روشن شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد