شرایط نامناسب همدانی‏ها؛ فقط 4 بازیکن پاس قرارداد دارند

در شرایطی که لیگ دهم از 4 مرداد آغاز می‌شود تنها نماینده استان همدان وضعیت نگران کننده‌ای دارد.
پاس همدان که در لیگ نهم با خوش شانسی و اما و اگرهای فراوان در روز آخر موفق به فرار از خطر سقوط شد، در آستانه لیگ دهم شرایط نگران کننده‌ای دارد.

بعد از اینکه پس از کش و قوس‌های فراوان کریم ملاحی برای یک فصل دیگر از سوی هیأت مدیره باشگاه در سمت مدیرعاملی ابقا شد، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز شد.
مدیر روستا اصلی‌ترین گزینه برای هدایت پاس در لیگ دهم محسوب می‌شد. ملاحی نیز که برای ادامه همکاری با او ابراز علاقه کرده بود با پذیرفتن شرایط وی بار دیگر سکان هدایت پاس را به مدیر روستا سپرد تا قبل از خیلی از تیم‌ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرده باشد، اما موضوعی که بیش از هر چیز گریبانگیر پاس شده است اتمام قرارداد بسیاری از بازیکنان فصل گذشته و مذاکره و پیوستن آنها به تیم‌های دیگر بوده است.
سوشا مکانی، مهدی اسلامی، ساشا کلانیچا، امید خورج، مجید غلام‌نژاد، مهرداد کریمیان، هادی اصغری، یدالله اکبری، مقداد قباخلو، امید ابوالحسنی، وریا غفوری و صابر میرقربانی بازیکنانی بودند که با پایان این فصل قراردادشان با پاس همدان تمام شد. بازیکنانی مانند غلام‌نژاد که با سایپا قرارداد داخلی بست، کریمیان که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به مقاومت سپاسی رفت و ابوالحسنی که با پایان خدمت سربازی به ذوب آهن بازگشته است، از این تیم به صورت قطعی جدا شده‌اند. میرقربانی هم که سودای جدایی سر داده و چند نفر دیگر که در فهرست مازاد باشگاه و مدیر روستا قرار دارند جدایی‌شان از پاس قطعی به نظر می‌رسد.
سعید بیات، همت عابدین نژاد، هادی رمضانی، نیز از سوی مدیر روستا در لیست مازاد قرار گرفته‌اند که در این بین عابدین نژاد با باشگاه تسویه حساب کرده است.
بحث حضور اصغری در تیم‌های دیگر مطرح است، وریا غفوری هم در شرف تسویه حساب با باشگاه قرار دارد و اویس کرد جهان تسویه حساب کرده است. شرایط نشان می‌دهد تنها 4 بازیکن به نام‌های مهدی اسلامی، دروازه‌بان دوم پاس، ساشا کلانیچا، امید خورج و مقداد قباخلو باقی مانده‌اند که پاس می‌تواند برای ادامه همکاری روی آنها حساب کند و باید با حضور تمرینات پیش فصل را آغاز کند.
از طرفی پاسی‌ها برای تقویت تیم خود در فصل آینده با 4 بازیکن صبای قم وارد مذاکره شده بودند که تمام آنها به تیم‌های دیگر پیوستند. فشنگچی با پرسپولیس قرارداد بست، مرتضی اسدی به تراکتورسازی پیوست، ارشاد یوسفی با مس به توافق رسید و عباس محمدرضایی که مورد توجه پاسی‌ها بود با صبا قرارداد دارد.
از این موضوع می‌توان به عنوان یک فاجعه در پاس همدان نام برد. این شرایط نشان می‌دهد که پاس همدان که در لیگ نهم با خوش شانسی و اما و اگرهای فراوان موفق به فرار از خطر سقوط شد، با توجه به شرایط موجود وضعیت خوبی ندارد و این موضوع مردم همدان را نگران کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد