آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم پاس همدان

سکوت و بی‌علاقگی به ستاره‌ها 

قائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: ما در فصل نقل و انتقالات با سکوت کارمان را پیگیری می کنیم و پس از قطعی شدن جذب نفرات مدنظرمان، نام آنها را بصورت رسمی اعلام خواهیم کرد. 

مجتبی پیمبری در مورد آخرین وضعیت تیم پاس همدان در فصل نقل و انتقالات گفت: در این مدت تنها سوشا مکانی از جمع نفرات قبلی ما جدا شده و وضعیت سایر نفرات طی روزهای آینده مشخص می شود.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: سرمربی تیم اسامی بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام کرده و ما هم براساس سیاست سکوت که طی سال‌های گذشته در باشگاه‌های ابومسلم، صبا و پاس آن را اجرا کرده بودیم، با بازیکنان مدنظرمان مذاکره کرده و درصورت توافق نهایی و ثبت قرارداد رسمی، نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پاس همدان در ادامه در مورد اینکه قرارداد کدام بازیکنان باشگاه تمدید خواهد شد و چه بازیکنی از این تیم جدا می‌شود؟، اظهار داشت: هنوز بحثی در این مورد مطرح نشده ولی در نشست‌هایی که طی روزهای آینده با کادرفنی خواهیم داشت، با نفرات مدنظرمان تمدید کرده و سایر نفرات هم از جمع ما جدا خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم پاس از 25 خردادماه آغاز می شود، در مورد تغییرات در کادرفنی هم افزود: در این مورد هم بحث خاصی مطرح نشده و پس از تمدید قرارداد مدیرروستا، در سایر اعضای کادرفنی هم به احتمال زیاد تغییری ایجاد نمی شود.

پیمبری در پایان گفت: قصد نداریم بازیکنان ستاره را جذب کنیم. هدف‌مان این است نفراتی را به خدمت بگیریم که با دوندگی و جنگندگی خود به تیم ما کمک کنند. در مجموع ما سعی می کنیم در تیم پاس بازیکنان را به ستاره تبدیل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد