امید خورج: تا آخرین فرصت نقل و انتقالات صبر می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: عجله‌ای برای انتخاب تیم فصل بعد ندارم و تا آخرین فرصت نقل و انتقالات صبر می‌کنم. 

امید خورج افزود: باشگاه پاس قبل از اتمام فصل تمایل داشت که من در تیم فوتبال پاس بمانم، ولی تا به امروز 16 خرداد مسئولان باشگاه با من تماس نگرفتند، ولی سعی دارم تا آخرین فرصت نقل و انتقالات لیگ دهم صبر کنم.

وی گفت: هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ دهم وجود دارد و هنوز هم مربیان اکثر تیم‌های لیگ برتر مشخص نشده است.

خورج تصریح کرد: صبر می‌کنم تا سرمربیان 18 تیم حاضر در لیگ برتر مشخص شوند و با یک تصمیم عاقلانه تیم فصل آینده خود را انتخاب می‌کنم.

وی گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم، ولی تا قطعی نشدن قراردادم و نهایی شدن صحبت‌ها با باشگاه مورد نظر نامی از این تیم نخواهم آورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پاستقلال 1389/03/16 ساعت 22:22

آقای خورج ازت خواهش میکنم در تیم پاس بمان

خورج برای هواداران پاس مساویه با پویول برای هواداران بارسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد