امید ابوالحسنی: با روحیه مضاعف به ذوب آهن باز می‌گردم

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان که به عنوان بازیکن قرضی از ذوب آهن به این تیم آمده بود پس از انجام خدمت سربازی در تیم همدانی به ذوب آهن اصفهان بازگشت. 

امید ابوالحسنی افزود: طی مدت سربازی خود که در تیم فوتبال پاس حضور داشتم، تجارب زیادی را کسب کردم و هیچگاه خاطراتم را در این تیم فراموش نخواهم کرد بسیار خوشحال هستم که این تیم با تلاش بازیکنانش در لیگ برتر ابقا شد.

 وی گفت: دو سال به عنوان بازیکن سرباز در تیم پاس همدان حضور داشتم و پس از سپری کردن این دوران کادر فنی ذوب آهن تمایل به بازگشت من داشته که مسئولان پاس نیز قبول کردند و من بار دیگر به ذوب آهن می‌ورم و البته با روحیه بسیار بالا به این تیم باز خواهم گشت.
 ابوالحسنی خاطرنشان کرد: تیم ذوب آهن با مدیریت بسیار خوبی که دارد چندین سال است که توانسته رقیب سرسخت و جدی برای تیم‌های پایتخت نشین باشد.
بسیار خوشحال هستم که می‌توانم این تیم را در رقابت‌های جام قهرمانان آسیا همراه می‌کنم و برای هر بازیکنی افتخاری است که در این رقابت‌ها حضور داشته باشد و امیدوارم با تلاش و کوششی که انجام می‌دهیم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در این رقابت‌ها باشیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد