پیشکسوت فوتبال: انتظار هواداران از پاس کسب جایگاه واقعی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: انتظار هواداران از تیم پاس رسیدن به جایگاه واقعی در جدول لیگ برتر است.

محمد جواد سبزواری افزود: انتقال تیم پاس به همدان صرفا برخورداری از تماشاگر پرشمار نیست و مردم این استان توقع دارند عوامل باشگاه شرایط درخشش این تیم را در لیگ برتر فراهم کنند.

وی اضافه کرد: رقابت در انتهای جدول به طور حتم درخور شان تیم پاس نیست و امیدواریم در فصل جدید لیگ برتر شاهد افول دوباره این تیم نباشیم.

سبزواری گفت: مجموعه فوتبال همدان تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت تیم پاس بکار گرفته است و در مقابل باید انتظار اهالی فوتبال نیز برآورده شود وی یادآور شد: صرف صدها میلیون اعتبار برای تیم پاس باید بازخورد مثبت داشته باشد، نه این که هواداران فقط در بیم و امید بقای این تیم در رقابت های لیگ برتر باشند.

وی خاطر نشان کرد: همدان در دهه ‪ ۵۰‬و ‪ ۶۰‬جزو تیم‌های قدرتمند فوتبال کشور بود، اما در این چند سال مورد کم توجهی مسوولان قرار گرفت و هم اکنون فعالیت تیم پاس یک فرصت استثنایی برای استعدادهای فوتبال این استان محسوب می‌شود.

سبزواری گفت: بومی گرایی خواسته اهالی فوتبال از مدیران باشگاه پاس است و باید به استعدادهای فوتبال این استان توجه خاصی شود.

وی افزود: اکنون فوتبال همدان در رده‌های باشگاهی و حضور در رقابت‌های لیگ کشور رشد چشمگیری داشته و دیگر باشگاه‌های همدان نظیر شهرداری، بهزیستی و استقلال با داشتن بازیکنان بومی باید همچون تیم پاس مورد حمایت قرار بگیرند.

سبزواری گفت: بازیکنان مستعد همدان باید به عنوان سرمایه بزرگ فوتبال مورد حمایت باشگاه پاس باشند و غفلت از آنها به طور حتم هیچ سودی را عاید تیم مردمی پاس نمی‌کند.

وی افزود: اکنون سرمایه دارانی هستند که می‌توانند برای پیشرفت فوتبال همدان به خصوص تیم پاس هزینه کنند، اما باید بستر تعامل و همکاری آنها فراهم شود.

مجید سبزواری در دهه ‪ ۵۰‬و ‪ ۶۰‬تیم شاهین همدان را در رقابت‌های مختلف کشوری هدایت کرد و در اواخر دهه ‪ ۶۰‬نیز به همراه شخصیت‌هایی نظیر علی آقامحمدی، میرولد و سید کاظم اولیایی، استقلال تهران را دستخوش تغییرات عمده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد