وفادارترین طرفداران فوتبال کشور را داریم

رییس کانون هواداران باشگاه پاس: همدانی ها تعصب خود را ثابت کردند

رییس کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: وفادارترین طرفداران فوتبال در کشور را داریم.

دکترعلی حسنی افزود: شکست پاس تا دقایق پایانی مقابل تراکتورسازی که می توانست حتی منجر به سقوط این تیم شود، اما با حمایت و تشویق های هواداران همدانی همراه شد تا در نهایت بازی به تساوی انجامید.

وی با قدردانی از حضور گسترده هواداران تیم پاس در بازی مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: این حضور پرشور  نشانه علاقه مندی و تعصب همدانی ها به تیم پاس است.

وی بیان داشت: تماشاگران تیم پاس با این حضور پرشور ثابت کردند یکی از وفادارترین هواداران فوتبال در کشور هستند.

وی اضافه کرد: این حضور پرشور که با انجام یک بازی زیبا از هر دو تیم همراه شد به برخی از مجریان برنامه های ورزش فوتبال سیما ثابت کرد که تیم پاس هم چنان در همدان مورد حمایت های جدی مردم و مسوولان است.

وی در ادامه گفت: حضور بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس در حالی بود که این ورزشگاه فقط گنجایش حدود چهار هزار نفر را دارد.

دکتر حسنی با قدردانی از کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در تعامل و همکاری صمیمانه با کانون هواداران باشگاه پاس، اظهار داشت: بازی این دو تیم یکی از دیدارهای بی حاشیه و تماشاگرپسند لیگ برتر نهم بود.

رییس کانون هواداران باشگاه پاس همدان یادآور شد: تیم پاس در لیگ برتر امسال هر چند با افت و خیزهای فراوانی مواجه شد اما هیچ گاه قهر تماشاگران را به خود ندید.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این موفقیت نباید از تلاش و زحمات بی شائبه اعضای کانون، لیدرها و نیز خبرنگاران متعصب همدانی به راحتی گذشت که همواره یار و همراه تیم پاس در تمامی مسابقات هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد