آغاز رسمی مسابقات فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا

مسابقات بین المللی فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا به طور رسمی آغاز شد.

آئین گشایش این مسابقات با سخنرانی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFc)، مدیرکل تربیت بدنی همدان به نمایندگی از مسولان استان همدان، آغاز شد و در ادامه گروه سرود نونهالان به هنرنمایی پرداختند.

اجرای حرکات نمایشی توسط گروه نونهالان، استقرار تیم های در جایگاه ویژه و رژه آنها، اجرای گروه موزیک و مراسم نورافشانی، بخش های مختلف این آئین بود.

شمیل کمیل نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم اظهار داشت: این جشنواره بیشتر فرصتی است برای  یادگیری و آموزش بازیکنان حاضر در مسابقات که در مسابقات بعدی تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی افزود: این مسابقات همچنین فرصتی برای مربیان و داوران تا بتوانند از این تجربیات در زندگی خود استفاده کنند.

کمیل در پایان با ابراز تشکر از هیأت فوتبال استان همدان به دلیل ساماندهی بسیار منظم در برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال آسیا، اظهار داشت: این مسابقات فرصتی بسیار مفید برای حاضران در این فستیوال است.

سیدعبدی افتخاری مدیرکل تربیت بدنی نیزدر مراسم افتتاحیه اظهار داشت: از حمایت و همکاری تمامی مسئولینی که زمینه ای را فراهم کردند تا این مسابقات برای همیشه یادگاری برای میهمانان بماند تشکر و قدردانی میکنم. وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات فوتبال آسیا نشان داد که همدان به طور یقین شهر فوتبال است. و امیدوارم همدان سالیان سال همدان میزبان جهانی کنفدراسیون آسیا در استان همدان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد