سرمربی تیم زیر 14 سال ایران:

ایران یکی از بهترین تیم های این مسابقات خواهد بود

سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های مسابقات زیر 14 سال جنوب آسیا خواهد بود.

مصطفی قنبرپور پس از یک برد و یک تساوی برابر هند و مالدیو گفت: برد و باخت در این بازی ها اصلامهم نیست و دوستی بین کشور های شرکت کننده بهترین فاکتور برای حضور در این رقابتها است.

قنبرپور افزود: ما پیش از این مسابقات، 5 اردوی 5 روزه را در کمپ تیم های ملی انجام داده ایم، اما از نظر آمادگی بدنی، اردوی تدارکاتی کمی را انجام داده ایم.

وی به علت تساوی این تیم در بازی نخست اشاره کرد و گفت: در بازی اول روی اشتباهات فردی گل خوردیم ،ولی در بازی دوم برابر مالدیو با صحبت هایی که با بازیکنان انجام دادیم تیم هماهنگ تر عمل کرد و توانستیم با یک پیروزی پر گل، از زمین خارج شویم .

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران میزبانی همدان را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، مسوولان فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت فوتبال استان همدان زحمت زیادی برای برگزاری این مسابقات انجام داده اند و خیلی خوشحالم که این مسابقات در کشور ایران و در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

قنبر پور در پایان تصریح کرد: حضور در این فستیوال برای تیم های ملی پایه، اهمیت دارد و مطمئن باشید بهترین بازی ها را در این مسابقات انجام می دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد