تعیین جریمه تیم‌ها روشی برای فرار از اتهام است

مدیر روستا: توجهی به بازی رقبای‌مان نداریم 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: توجهی به نتیجه بازی مقاومت مقابل راه‌آهن نداشته و می‌خواهیم با پیروزی بر تراکتورسازی در لیگ بمانیم.

علی‌اصغر مدیر روستا در رابطه با آخرین بازی تیم فوتبال پاس همدان در لیگ نهم مقابل تراکتورسازی تبریز که برای بقای در این رقابت‌ها حساس است، اظهار کرد: به هر حال وضعیت جدول گویای شرایط مشخص این مسابقه هست؛ ما خوشحالیم که این بازی را در همدان و مقابل تماشاگران پاس برگزار می‌کنیم، آنها بسیج شدند تا تیم‌شان را در هفته پایانی لیگ تشویق کنند. انشاا... دیدار خوبی خواهد شد؛ هر چند که می‌دانیم کار دشواری برابر تراکتورسازی داریم.

وی افزود: تراکتورسازی در اولین‌ سال حضورش در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و نشان داد از تیم‌های منسجم مسابقات است. ما نبرد سختی برابر این تیم در تبریز داشتیم. جدال با این‌گونه تیم‌ها هم سخت است، هم آسان؛ سخت است چون تیم تاکتیک‌پذیری هستند و آسان است چون مقابل حریفانشان فوتبال بازی می‌کنند و روی به ضدفوتبال نمی‌آورند. ما این موضوع را به بازیکنان پاس کاملا تفهیم کردیم.

مدیرروستا درباره میزان آمادگی تیمش برابر بازی با تراکتورسازی، تصریح کرد: ما باخت بدی در مسابقه قبلی برابر سایپا داشتیم؛ بازیکنان ما متوجه شدند که اگر کمی منسجم‌تر بازی می‌کردند، می‌توانستیم تا دقیقه 40 آن مسابقه، پیروزی را کاملا از آن خود کنیم. آن شکست تلنگری برای بازیکنان پاس شد تا برای بازی با تراکتورسازی بیش از پیش به خود آیند. با صحبت‌هایی که انجام دادیم، روی شرایط روحی و روانی آنها کار کردیم و اوضاع بهتری نسبت به گذشته داریم. از نظر فنی هم تیم ما آماده بوده و مشکل خاصی ندارد. بازیکنان ما دیگر می‌دانند، بازی پایانی لیگ را برگزار کرده و دیگر فرصتی برای جبران اشتباهات احتمالی ندارند.

سرمربی تیم پاس در پاسخ به این سوال که با توجه به دیدار مستقیم دو تیم مقاومت و راه‌آهن، آیا می‌توان پاس را باقیمانده در لیگ دانست، اظهار کرد: درست است که پاس حتی در صورت شکست هم شانس بقا در لیگ دارد، اما سرنوشت‌مان دست خودمان است و باید بدون دغدغه با کسب امتیاز در این مسابقه در لیگ بمانیم. به هر حال اتفاقات فوتبالی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد؛ زمانی اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که عجیب‌ترین نتایج و سرنوشت‌ها را به دنبال داشته است. ما کاری به نتیجه دیدار مستقیم رقبایمان نداریم؛ فقط به بازی با تراکتورسازی فکر کرده و مصمم هستیم تا سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی در واکنش به تعیین جریمه برای بازیکنان تراکتورسازی از سوی مسوولان این باشگاه در صورت عدم امتیازگیری از تیم پاس، خاطرنشان کرد: اینها اقداماتی است که برخی مربیان برای آن که در هفته‌های پایانی لیگ زیرسوال نروند و هرگونه اتهام تبانی احتمالی را متوجه خود نسازند، انجام می‌دهند. ضمنا با این کار سعی دارند بازیکنانشان را شارژ روحی کنند؛ حال به شکل تعیین پاداش یا جریمه.

مدیرروستا گفت: در نهایت امیدوارم هر تیمی شایسته‌تر است در لیگ بماند و اگر تیمی نسبت به دو تیم تیم حقش بقا در مسابقات نیست، به لیگ دسته یک سقوط کند. همانطور که قبلا هم گفته بودم، تیم پیکان در هفته‌های پایانی لیگ، با بازی‌ها و نتایجی که گرفت، جدول را بهم ریخت. اعتقاد دارم فوتبال پاک و جوانمردانه از هر چیز دیگری بهتر است.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد تبریز 1389/02/28 ساعت 19:29

به عنوان یک آزربایجانی و هوادار تراختور از اینکه تیم پاس همدان در لیگ برتر ماند خوشحالم ما تیم همدان را مانند تیم خود متعلق به آزربایجان میدانیم و دوستش داریم.یاشاسین آزربایجان

آزربایجان اؤغلو 1389/02/29 ساعت 14:12

در لینک زیر قسمت نظرات جالب است حتما ببینید

http://www.goal.com/iran/news/1825/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/2010/05/18/1930865/%D9%BE%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%861-%D9%80-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%83%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%8A1%D8%A8%D9%82%D8%A7%D9%8A-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%8A%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد