هادی اصغری : گل نزنی هایم را مقابل ملوان جبران می کنم

هادی اصغری چند هفته ای است علی رغم تلاش زیاد، نتوانسته بعنوان امید اول گلزنی پاس وظیفه خود را بخوبی انجام دهد و برای تیمش گلزنی کند. 

به همین علت به سراغ وی رفتیم تا ضمن جویای نظر وی در خصوص دیدار تیمش با فولاد، در رابطه با این مسئله نیز با وی صحبت کنیم که ما حصل این گفت و گوی را در زیر میخوانید:

- نتیجه غیر منتظره ای مقابل فولاد کسب کردید... 
حق با شماست با بازی خوبی که در نیمه اول به نمایش گذاشتیم ، نتیجه کاملاً غیر قابل پیش بینی در پایان نیمه دوم کسب کردیم . 
- چطور شد که برد پاس تبدیل به باخت شد؟ 
تیمی که با اختلاف خوبی از حریف پیش است نا خواسته تدافعی تر بازی می کند که متأسفانه تیم ما در دقایقی که در لاک دفاعی فرو رفته بود در خط دفاع دچار اشتباه شد و روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را در یافت کردیم و نیمه دوم هم بار دیگر دچار اشتباهات فردی شده و گل تساوی را خوردیم در شرایطی که تیم حریف توانسته بازی باخته را به تساوی بکشاند قطعاً جز برد خواهان نتیجه دیگری نیست و تیم ما هم که کنترل نتیجه را از دست داده بود روحیه خوبی نداشت. 
 
- فکر نمی کنید بهتر بود در زمانی که نتیجه بازی به تساوی رسیده بود، اگر بجای شما یک مدافع وارد میدان می شد در حفظ تساوی مؤثر تر بود ؟ 
نه، با این موضوع مؤافق نیستم تشخیص کادر فنی درست بود من با انگیزه زیادی وارد میدان شدم و فرصت گلزنی هم ایجاد شد اما بدلیل استرسی که بر کل تیم حاکم بود نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. 
 
- چند هفته ای است که نتوانسته اید دروازه حریفان را باز کنید به نظر خود شما دلیل این مشکل چیست؟ 
وقتی یک مهاجم نتواند در یک بازی گل نزند دچار استرس می شود و نمی تواند در بازیهای بعدی با خیال راحت بازی کند من هم پس از این که در چند هفته اخیر با وجود اینکه می توانستم موقعیت خلق کنم و در نهایت به هر دلیل نمی توانستم انها را تبدیل به گل کنم از لحاظ روحی تحت تأثیر قرار گرفتم. 
 - با این وجود اگر در یک بازی گل بزنید مشکلات برطرف می شود ... 
بله. اما موضوعی که گفتم دلیل شخصی ام برای گل نزنی ام بود گاهی اوقات هم عملکرد تیم و بازیها طوری است که مهاجم نمی تواند براحتی گلزنی کند . 
- دوازدهمین گل هادی اصغری چه زمانی به ثمر می رسد ؟ 
گرچه تا حدودی استرس دارم اما بازیکن کم تجربه ای نیستم ودر تمام بازیهای اخیر به قصد گلزنی بازی کرده ام که متأسفانه این امر محقق نشده اما برای بازی مقابل ملوان برنامه ویژه ای برای تقویت خودم و درخشش در خط حمله دارم. 
- برای پایان این گفت و گو صحبت خاصی دارید ؟ 
از مردم خوب همدانی می خواهم تا در این هفته های پایانی لیگ تیم خود را تنها نگذارند و همه جانبه حامی ما باشند هر چند پس از شکستی که مقابل فولاد متحمل شدیم این توقع زیادی ایست اما خونگرمی و مهر بانی خود آنها باعث شده که من در شرایط فعلی این درخواست را بکنم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد