مرفاوی: با تحلیل رفتن پاس، فشار را زیاد کردیم و بردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیروزی ما برابر پاس همدان کاملا فنی بود و به دلیل نیازمان به هر سه امتیاز مسابقه، با وارد آوردن فشار زیاد به تیم پاس در دقایق پایانی بازی به مقصودمان رسیدیم.

صمد مرفاوی در نشست خبری پس بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پاس همدان گفت: در ابتدا می‌خواهم از تلاش بازیکنانم که در این مدت به خاطر فشردگی مسابقه‌ها تلاش زیادی کردند و خود و خانواده‌شان زحمت زیادی کشیدند، تشکر کنم. همچنین از همکارانم در تیم استقلال هم برای سعی و کوشش‌شان در این مدت تشکر می‌کنم امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

وی افزود: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست بازیکنان ما کمی سنگین عمل کردند و نتوانستند دستورات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کنند. پاس هم با توجه به شرایطی که در جدول داشت به دنبال کسب امتیاز بود و از طرفی ما هم باید برای حفظ موقعیت استقلال در جدول و ارتقا آن بازی را می‌بردیم.

مرفاوی ادامه داد: اما در نیمه دوم بازیکنان استقلال شاداب شدند و پس از صحبت‌هایی که با آنها داشتیم توانستند به خوبی دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کرده و با اصرار فراوان به گل برسند. استفاده از کناره‌ها و سانتر از جناحین توصیه موکد ما به آنها بود لذا وقتی از این شیوه به گل رسیدیم، بدان معناست که برد استقلال برابر پاس یک برد کاملا فنی است.

مرفاوی گفت: ما موقعیت‌های زیادی را روی همین شیوه در نیمه دوم به دست آوردیم که می‌توانستیم با اختلاف بیشتری حریف را شکست دهیم. پاس هم تیم باانگیزه، دونده و خوبی نشان داد، اما در دقایق پایانی نیمه دوم، تحلیل رفت و به دلیل آنکه ما هم روی گرفتن هر سه امتیاز بازی مصر بودیم، فشار را روی دروازه‌شان زیاد کردیم و به گل رسیدیم.

مرفاوی با رد استفاده چرخشی از مهاجمان استقلال در بازی‌های مختلف خاطرنشان کرد: ما چنین روشی را در این مسابقه‌ها نداشتیم و تنها به خاطر سیستم تیم در بازی‌های مختلف، از برخی مهاجمان استفاده کردیم وگرنه نفرات‌مان تقریبا بازیکنان قبلی بودند.

وی درباره عملکرد آرش برهانی و اینکه آیا با دادن فرصت بیشتر به این بازیکن می‌توانید او را دوباره به روزهای خوب گذشته‌اش بازگردانید تصریح کرد: آرش به دلیل مصدومیت در بازی‌های گذشته به میدان نرفت. او را آماده کرده بودیم تا در این مسابقه به او فرصت دهیم. در این بازی تلاش زیادی کرد، اما در زدن ضربات آخرش موفق نبود. ما به او توجه زیادی داریم و سعی می‌کنیم با شرایطی که دارد او را برای بازی‌های بعدی آماده‌تر کنیم. همچنین باید در تمرینات تلاش کنیم تا بازیکنان بتوانند بهتر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد