نمایش ضعیف پاس در آخرین بازی سال

مهاجمان پاس با دروازه حریف بیگانه بودند 

استفلال تهران 1 - پاس همدان صفر 

گل: فرهاد مجیدی (77) برای استقلال
ورزشگاه: آزادی
تماشاگران: حدود 10 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی
اخطارها: هادی رمضانی ( پاس)
استقلال تهران: محمد محمدی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، محسن یوسفی، حسین کاظمی، فابیو جان واریو، سیاوش اکبرپور، خسرو حیدری، فرهاد مجیدی و آرش برهانی (74- سیدمهدی سید صالحی)
سرمربی: صمد مرفاوی
پاس همدان: سوشا مکانی، مجید حیدری، ساشاکلونیکا، وریا غفوری، پوریا سیف پناهی، روزبه شاه علی دوست، یدالله اکبری، مرتضی عزیزمحمدی ( 61- آرتوریادگاریان)، هادی رمضانی (88- مقداد قباخلو)، هادی اصغری ( 70- شهبار ارکینوف)، صابر میرقربانی

سرمربی: اصغر مدیرروستا

شرح بازی: روند بازی نشان می داد پاسی ها با گرفتن یک امتیاز راضی به همدان بازخواهند گشت و این استقلال باید باشد که حمله کند تا بتواند با توجه به توقف ذوب آهن و پرسپولیس خودش را به مجوز آسیا نزدیک کند اما روند پیاپی موقعیت هایی که فرهاد مجیدی و آرش برهانی هدر می دادند اجازه این اتفاق را به استقلالی ها نداد . با این حال درست یک دقیقه بعد از این که یکی از دو گل نزن استقلال از بیرون رفت فرهاد مجیدی با یک ضربه غیرقابل مهار کار را تمام کرد.
استقلال با این برد 49 امتیازی شد و اختلاف امتیازش را با پرسپولیس که در رده سوم است به یک امتیاز رساند. استقلال اکنون در مکان چهارم است. پاس نیز 33 امتیازی باقی‌ ماند.
این آخرین دیدار لیگ برتر در سال 88 است و هفته سی‌ام لیگ روز 14 و 15 فروردین برگزار خواهد شد.
شرح گل: پاس به جلوی یوسفی به مجیدی رسید و او با یک ضربه تمام کننده تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. ( دقیقه 77)
بهترین بازیکن: فرهاد مجیدی. اگرچه او در طول بازی بارها موقعیت های گل را از دست داد اما باز هم با یک گل حساس به داد تیمش رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد