صابر میرقربانی: پنالتی ما را داور نادیده گرفت

داوران باز هم خطای روی صابر میرقربانی مهاجم پاس را نادیده گرفتند تا وی نسبت به داوری ها در چند هفته اخیر معترض باشد. 

میرقربانی گفت: در هفته های اخیر هر کاری انجام دادیم تا در حد یک بازیکن حرفه ای باشم اما داوران با قضاوت های بدی که انجام می دهند کاری کرده اند تا من دیگر به زندگی ام بی توجه باشم و زندگی به هیچ عنوان برای من مهم نیست.

وی افزود:  مدت هاست که سعی کرده ام تا از حاشیه ها دوری کنم اما وقتی این شرایط را می بینم فکر می کنم هیچ راهی برای رهایی ندارم و حتی برخی اوقات می ترسم کارم به مواد مخدر کشیده شوو! داوران کاری کردند که از بازی بعدی حتی به سمت بازیکن حریف هم نروم، زیرا در هر شرایطی هم که باشم باز هم خطا اعلام نمی کنند.
میرقربانی خاطرنشان کرد: من برای خودم ناراحت نیستم بلکه از این ناراحتم که حساسیت داوران روی من به ضرر پاس همدان تمام می شود و این تیم لطمه می خورد. اگر داوران در این چند هفته پنالتی هایی را که روی من انجام می شد را می دیدند، تیم پاس به طور کامل خیالش از بابت بقا راحت شده بود و در بازیهای بعدی بدون دغدغه به میدان می رفتیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد