حاشیه های دیدار راه آهن - پاس همدان

حنیف عمران زاده تماشاگر ویژه دیدار تیمهای پاس همدان و راه آهن 

دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پاس همدان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که کادر فنی و بازیکنان راه آهن نسبت به پنالتی نادیده گرفته خود اعتراض کردند. 

سعید بخشی زاده داور دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پاس همدان در دقیقه 91 این بازی یک خطا روی فرید عابدی مهاجم راه آهن را نادیده گرفت که این مسئله با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان این تیم همراه بود.

در پایان این دیدار فرید عابدی در جمع خبرنگاران گفت: این پنالتی صد در صد بود و اگر کارشناسان داوری این مسائل را تایید کنند هرگز داور مسابقه را نمی بخشم.

* حنیف عمران زاده و مهرشاد مومنی بازیکنان تیم استقلال که سابقه بازی در تیم پاس همدان را دارند در ورزشگاه حاضر شده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* در حالی که 5 دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود محمد حسن انصاریفرد مدیر عامل راه آهن ورزشگاه را ترک کرد.

* در اواخر نیمه دوم صابر میرقربانی در محوطه جریمه راه آهن متوقف شد که این بازیکن به شدت به نادیده گرفته شدن پنالتی اعتراض کرد.  

مدیرروستا هم در پایان بازی گفت که همه داوران فکر می کنند صابر میر قربانی تعمدا خود را روی زمین می اندازد گرچه این مسئله صحت ندارد.

* در دقیقه 87 این مسابقه حسین پاشایی و ابراهیم کریمی بازیکنان راه آهن با همدیگر برخوردی داشتند که ابراهیمی دچار مصدومیت شد و به علت شدت مصدومیت نتوانست به جریان بازی برگردد تا در نهایت تیم راه آهن در دقایق پایانی مسابقه با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.

* همانند بازیهای گذشته تعدادی از تماشاگران نوجوان شهرک اکباتان برای تشویق تیم راه آهن به ورزشگاه آمده بودند. در مجموع این دیدار در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد. 

نظرات 1 + ارسال نظر

تشکر و خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد