یدالله اکبری : در بهترین شرایط به مصاف راه آهن می رویم

یدالله اکبری که بعنوان یک هافبک با تجربه و مؤثر در بازیهای تیم فوتبال پاس، در خصوص دیدار حساس تیمش در مقابل راه آهن گفت : بازی در خانه حریف مشکلات خاص خود را دارد اما این موضوع بعلاوه مربی متفکر و مهره های مؤثر حریف قطعاً سر سوزنی در انگیزه و جنگندگی تیم ما اثر گذار نخواهد بود.

وی در مورد پیش بینی اش از نتیجه این بازی عنوان کرد : ما بخوبی در روز های گذشته تمرین کردیم و با استفاده از تعطیلات جسماً و روحاً خود را تغذیه کرده ایم در نتیجه با شرایط ایده آلی به مصاف راه آهن می رویم اما باز هم با این اوصاف نمی توان در خصوص نتیجه اظهار نظر کرد مهم تلاش و تمرکز در طول 90 دقیقه است.

اکبری شکست تیمش مقابل شاهین را یک اتفاق دانسته و تأکید کرد : ما با شرایط خوبی مقابل شاهین قرار گرفتیم اما نتیجه را واگذار کردیم بنابراین قطعاً حکمتی در این اتفاق بوده و به عقیده من خواست خدا بود تا پس از این شکست روحیه پیروزی طلبی و جنگندگی یاران ما چندین برابر شود.

هافبک خوش سابقه و خستگی ناپذیر تیم در خاتمه عنوان کرد : جو روحی خوبی بین بازیکنان حکمفرماست و انگیزه برای کسب پیروزی حرف اول را در شرایط فعلی تیم ما می زند ، به تهران می رویم تا به این مهم دست پیدا کرده و با دست پر برگردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد