با وجود موافقت مدیر کل تربیت بدنی استان همدان؛

سرپرست تیم فوتبال بانوان پاس: مدیر عامل باشگاه پاس حاضر به همکاری نیست  

نجف نیا گفت: با وجود پیگیریهای مدیر کل تربیت بدنی استان همدان مدیر عامل باشگاه حاضر به همکاری برای تشکیل دوباره این تیم و منحل نشدن آن نیست. 

نجف نیا، سرپرست تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: در مدت چندین ماه است که برای منحل نشدن تیم فوتبال بانوان پاس همدان در تلاش هستم و با وجود پیگیریهای متعددی که انجام داده ام نتوانسته ام به نتیجه لازم دست یابم.

وی افزود: بعد از اینکه مدیر عامل باشگاه پاس همدان تغییر کرد هیئت رئیسه جدید همکاری های لازم را برای منحل نشدن این تیم انجام ندادند و با وجود اینکه آقای افتخاری مدیر کل تربیت بدنی استان همدان طی نامه هایی خواهان پیگیری موضوع و حضور تیم فوتبال بانوان پاس همدان در لیگ برتر شدند باز هم نتیجه ای حاصل نشده و ما نتوانسته ایم نظر مساعد روسای باشگاه را به دست آوریم.

نجف نیا گفت: در حال حاضر تیم فوتسال پاس همدان به فعالیت خود بر اساس روال قبل ادامه می دهد اما در واقع فوتبال بانوان در باشگاه پاس کنار گذاشته شده است.

نجف نیا تصریح کرد: گسترش ورزش باعث جلوگیری از هر گونه فساد و انحرافی در جامعه می شود به همین منظور باید روسای باشگاه در این زمینه همکاری کنند و به تیم فوتبال بانوان پاس همدان اجازه فعالیت دهند.

سرپرست تیم پاس همدان در ادامه از همکاری استانداری برای ادامه فعالیت این تیم خبر داد و از مسئولان مربوطه و سازمان تربیت بدنی تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد