اسلامی: از هواداران و کادر فنی عذر خواهی می کنم

دروازه بان تیم فوتبال پاس گفت : در بازی که 2-0 عقب بودیم ، 2 گل سالم زدیم اما هر دو را داور نپذیرفت و با قضاوت ضعیفش مسبب شکست ما شد.

سید مهدی اسلامی که سنگر بان سفید و سبز پوشان همدان در مصاف با مس رفسنجان بود در خصوص این بازی اظهار داشت: زمین نا مطلوب رفسنجان کیفیت بازی را تا حد زیادی پایین آورده بود و بازی تیم ما را که آشنایی با آن زمین نداشتیم ، بیشترتحت تأثیر قرار داده بود .بعلاوه من فکر می کنم تیم ما در مصاف با مس روز خوبی نداشت چرا که در دقایقی ما بازیکنان بد بازی کردیم و بعد که توانستیم توپ میدان را در اختیار بگیریم ، عملکرد داور بد شد. 

وی تأکید کرد : نیمه اول آنطور که باید نبودیم اما در نیمه دوم با تلاش بازیکنان توانستیم ، در شرایطی که دو گل از حریف عقب بودیم ، دو گل به ثمر برسانیم اما داور بازی روی هر دو گل عجولانه تصمیم گرفت و شکست ما را رقم زد.

اسلامی تصریح کرد : گل اول بطور کامل از خط دروازه حریف رد شد اما داور گل را نپذیرفت و در توضیح صحنه گل دوم هم باید بگویم وقتی که روی بازیکن ما خطا شده بود و و در ادامه خود بازیکن فرصت مناسبی برای گلزنی داشت و توپ را به دروازه شلیک و تبدیل به گل کرد ، داور اعلام نمود که دستور به ادامه بازی نداده و ضربه خطا اعلام کرده است در نتیجه باز هم گل را نپذیرفت.

دروازه بان جوان و بلند قامت پاس با اعلام این که روی گل اول حریف مقصر اصلی بوده است، افزود : از هواداران و کادر فنی معذرت خواهی می کنم که در آن صحنه دچار اشتباه شدم و قول می دهم در بازی های بعدی که در درون دروازه قرار گرفتم جبران کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد