پاس از همدان منتقل نخواهد شد

پیمبری: نمی دانم به چه خطایی به کمیته انضباطی احضار شدم 

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: هنوز اخطار کتبی درباره احضار به کمیته انضباطی دریافت نکردم ،با این حال خبر احضار به کمیته انضباطی را شنیده ام. 

مجتبی پیمبری افزود: از بابت احضار به کمیته انضباطی در روز چهارشنبه چهارم بهمن هیچ خبری ندارم و هنوز هم ابلاغی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به من نرسیده است.

وی ادامه داد: شکایت باشگاه صبا که فصل قبل در آن باشگاه فعالیت می کردم در حال بررسی است و احتمال دارد برای رسیدگی به این مورد به کمیته انضباطی احضار شده ام.

پیمبری در مورد بازی صبای قم و پاس همدان تصریح کرد: احترام زیادی برای تیم فوتبال صبای قم قائلم، در بازی هفته بیست وچهارم سعی می کنم بازی تماشاگر پسندی را رائه دهیم.

وی در مورد انتقال تیم های لیگ برتری به سایر شهرستانها گفت: شایه انتقال چند تیم به شهرستانهای دیگر را شنیده ام. این تصمیم مسئولان ورزش است ولی در خصوص باشگاه پاس همدان باید بگویم این باشگاه متعلق به استان همدان است و به جای دیگری انتقال پیدا نمی کند.

پیمبری در ادامه تأکید کرد: هواداران همدانی تعصب خاصی به تیم فوتبال پاس همدان دارند و انتقال این تیم از تهران به همدان یک کار مثبت برای رشد فوتبال همدان بوده است.

پیمبری در خصوص بازی با صبای قم گفت: چاره ای جز پیروزی نداریم و با کسب هر 3 امتیاز بازی از صبا کمی از انتهای جدول فاصله می گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد