صوفی خبر داد؛ اردوی استعدادیابی تیم‌های ملی در همدان

رییس هیات فوتبال استان همدان از برگزاری اردوی استعداد یابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان در استان همدان خبر داد.

عباس صوفی درخصوص برگزاری اردوی استعداد یابی تیم ملی جوانان و نوجوانان به میزبانی استان همدان گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده همدان در روزهای 7 و 8 بهمن ماه میزبان کادرفنی تیم ملی نوجوانان خواهد بود و از نوجوانان فوتبالیست شمال غرب و غرب کشور استعداد یابی خواهند کرد.

وی یادآور شد: در این اردو، استعدادهای فوتبال 8 استان غرب و شمال غرب کشور شامل همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، کردستان و زنجان زیر نظر "اکبر محمدی" سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

صوفی با اعلام این که پنج‌شنبه هفته‌ی جاری همدان میزبان کادرفنی تیم ملی جوانان خواهد بود خاطر نشان کرد: "علی دوستی" سرمربی تیم ملی جوانان و دیگر کادرفنی این تیم نیز از روز پنج‌شنبه اردوی استعدادیابی را در استان همدان خواهند داشت و حضور مربیان و کادرفنی تیم ملی در استان‌های غرب کشور، مخصوصا همدان در شناسایی استعداد های این منطقه نقش به سزایی دارد و می توان به حضور بازیکنان بیشتری از این مناطق در جمع ملی پوشان کمک کرد.

وی هم‌چنین از حضور نمایندگان AFC در اوایل اسفند ماه سال جاری در همدان خبر داد و تصریح کرد: خانم "میشل چای" مدیر برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و آقای "ارسلان" مسئول ویژن ایران به همراه "امیر کریم پور" نماینده ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدیدی از استان و بررسی روند اجرایی طرح "آسیا ویژن" پروژه همدان، جلساتی در خصوص اصلاح سیاست های پروژه ویژن و برنامه ریزی در خصوص ساختار لیگ 2010 خواهند داشت.

وی یادآور شد: تیم اعزامی از AFC از ابتدای اسفند ماه به مدت 3 روز در همدان خواهند بود و جلسات تخصصی را با مسئولان کمیته ها و دپارتمان های هیات فوتبال استان برگزار خواهند کرد.

صوفی درخصوص برنامه‌های آتی هیات فوتبال همدان افزود: از آنجا که همدان پایلوت طرح آسیا ویژن است، برنامه‌های خود را بر اساس سال میلادی برگزار می‌کنیم و طبق تقویمی که برای برنامه‌های خود طراحی کردیم اهداف را پیش می بریم اما، در کنار این برنامه‌های اجرایی و هدفمند، فعالیت‌هایی نظیر میزبانی اردوی تیم های ملی پایه کشور، همایش تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان فوتبال استان و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر در دستور کار داریم.

وی در ادامه در خصوص مهمترین برنامه سال 2010 هیات فوتبال استان همدان افزود: اردیبهشت ماه سال آینده میزبانی مسابقات زیر 14 سال جنوب غرب آسیا را خواهیم داشت که از این دوره به صورت قهرمانی برگزار می شود و حضور 10 تیم در این رقابت ها مسجل شده است که البته امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن این مسابقات را برگزار کرده و در نهایت شاهد قهرمانی تیم ملی کشورمان باشیم.

صوفی در پایان، برگزاری جشن تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان فوتبال، که برای اولین بار در استان برگزار می شود را جشن خانواده فوتبال خواند و افزود: با برگزاری این‌گونه همایش‌ها می توانیم خستگی‌های یک سال فعالیت این عزیزان، در حضور در میادین داخلی و خارجی و کسب عناوین مختلف را زدوده و زحمات همکاران و اعضای این خانواده بزرگ را ارج نهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد