سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به کمیته انضباطی احضار می‌شود

مجتبی پیمبری، سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به دنبال اظهاراتی که علیه مدیرعامل پیشین این باشگاه و امیر قلعه نویی داشته است، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار خواهد شد.  

امیر قلعه نویی در پایان دیدار پاس همدان - سپاهان مطالبی را عنوان کرد که به مذاق مسئولان باشگاه همدانی خوش نیامده بود.  

قلعه نویی در پایان این مسابقه به نقش اولیایی در موفقیت‌های اخیر تیم پاس اشاره کرده و گفته بود، تیم پاس را اولیایی و منصوریان ساخته‌اند. همین مسائل باشد تا مجتبی پیمبری در مقام پاسخگویی برآمده و در گفتگوهایی از قلعه نویی و اولیایی انتقاد کرد.

در عین حال اولیایی مدیرعامل باشگاه پیشین پاس همدان از پاسخ دادن به پیمبری، سرپرست تیم فوتبال این باشگاه خودداری کرد و گفت: او می خواهد من جوابش را بدهم که بزرگ شود. من هم پاسخی برای او نمی دهم. با این شرایط بهتر است من سکوت کنم، علاقمندان به فوتبال خود در این خصوص قضاوت می کنند.

گفته می شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بزودی مجتبی پیمبری را احضار می کند تا پاسخگوی گفتگوهای اخیر خود باشد. ظاهرا اظهارات او در مورد قلعه نویی و اولیایی براساس مفاد مندرج در منشور اخلاقی سازمان لیگ خلاف قانون بوده و باید با حضور در کمیته انضباطی به موارد تخلف خود پاسخ بگوید.

نظرات 1 + ارسال نظر

محسن باکس افتتاح شد
لینک باکسی بی نظیر ، دو ویژگی بسیار مهم لینک باکس های اتوماتیک مشهور ایرانی در محسن باکس، البته به روشی بهتر . یک لینک ثابت ثبت کنید سپس تا می توانید بهترین لینک های وبسایت خود و یا حتی لینک های تبلیغاتی متنی خودتان را به عنوان لینک روزانه ارسال کنید
برای این که لینک شما به صفحه ی اول منتقل شود نیازی نیست که از وبسایت شما بازدید شود. چون لینک شما به صورت دائم در صفحه ی اول باقی می ماند.
برای این که وبسایت شما بازدید داشته باشد شما مجبور نیستید وبسایت خود را بروز کنید . چون در هر حال عنوان لینک شما در جای خودش قرار دارد .
لینک شما در قسمت موضوع مربوط به خودش ثبت می شود . این بدان معناست که بازدید کننده مستقیما به سراغ لینک شما خواهد آمد و او مجبور نیست انبوهی از لینک ها را از نظر بگذراند.
محسن باکس هرگز فیلتر نخواهد شد چون مدیریت محسن باکس لینک های دروغین ، تحریک کننده ، خلاف شرع و توهین آمیز را ثبت نخواهد کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد