بخاطر پاس به ایران آمدم

یدیگاریان : پاس بزودی به جایگاه خوبی در فوتبال ایران می رسد

هافبک جدید الورود تیم پاس گفت : پاس سرمربی با دانش و بازیکنان مؤثر زیادی دارد من شک ندارم که تیم من بزودی به جایگاه خوبی در فوتبال ایران می رسد . 

وی در خصوص چگونگی حضورش در تیم پاس گفت : من از طریق رسانه ها آشنایی کاملی از فوتبال ایران ( که سطح خوبی در فوتبال دارد ) و تمایل به حضور در لیگ برتر آن داشتم که خوشبختانه مذاکراتم با باشگاه با سابقه  پاس نتایج مثبتی داشت و در نهایت من به جمع پاسی ها اضافه شدم . 

آرتور یدیگاریان عنوان کرد : قبل از حضور در تمرینات پاس می دانستم این تیم جایگاه خوبی در جدول ندارد اما پس از شرکت در تمرینات فهمیدم که بدشانسی باعث جایگاه بد پاس شده است و تیم ما بزودی به جایگاه مناسبش برمی گردد .

وی در خاتمه گفت : کادر مدیریتی کارآمد بازیکنان با انگیزه و کادر فنی بادانش امتیاز اصلی پاس هستند که باعث رشد سریع پاس همدان می شوند .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد اسدآبادی 1388/09/02 ساعت 16:55

دروغ مگر شاخ و دم دارد تو به خاطر پول آمدی نه پاس چون در کشور گدا پرور ارمنستان زیاد گشنگی کشیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد