یدا.. اکبری : ماندن منصوریان به نفع پاس است

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت: تغییرات همیشه مثمر ثمر نیستند و ماندن منصوریان به نفع پاس خواهد بود.  

یدالله اکبری افزود: در چند بازی گذشته با بی تجربگی و بی دقتی در ضربات آخر نتوانستیم با کسب سه امتیاز زمین را ترک کنیم و به همین منظور پیکان انتقادات به سمت علی رضا منصوریان گرفته شده است تا وی را برکنار کنند.

وی ادامه داد: تیمی که با بدشانسی روبه رو می شود و نمی تواند نتایج بد را جبران کند همیشه تغییرات اصولی و مثمرثمر نخواهد بود و باید با زمان کافی به کادر فنی و هماهنگی بیشتر نفرات تیم بهترین نتایج را شاهد باشیم.

اکبری در خصوص داوری نیز تصریح کرد: مشکلات داوری در بازی های اخیر تیم فوتبال پاس را زمین یگرکرده است و با ناداوری هایی که در حق تیم ما انجام شد این ناکامی ها برای تیم فوتبال پاس اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: بازی نخست لیگ برتر مقابل استیل آذین در همدان و دیدار سپاهان در اصفهان با اشتباهات خنده دار و آشکار داور بازی به نفع تیم های حریف تمام شد.

اکبری در خصوص بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان گفت: این فصل پاس با جذب کردن نفرات خیلی خوب در پست ها مختلف یک تیم مجهز را دارد و در تمامی خطوط رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد و فقط با زمان می توان یک تیم هماهنگ و یک دست را داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد