صابر میرقربانی: منصوریان از من رضایت دارد

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: سرمربی تیم از بازی من رضایت کامل دارد. 

صابر میرقربانی گفت: مقابل صبا تا دقیقه 75 بازی کردم و سپس با نظر سرمربی تعویض شدم اما منصوریان به من گفت که از نحوه بازی ام راضی است و این برای من کافی است و به زمان احتیاج دارم تا بتوانم خودم را بیشتر نشان دهم.

وی افزود: خوشحال هستم که برخلاف خیلی از گمانه زنی ها خیلی قبل تر از نیم فصل توانستم شرایط بازی کردن را پیدا کنم.

وی در مورد بازگشت مجددش به روزهای اوج گفت: تنها هفت هفته از لیگ گذشته و من طی این مدت 90 دقیقه پیراهن پاس را پوشیده ام و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده شک نکنید که در پایان نام صابر میرقربانی را در لیست گلزنان لیگ خواهید دید من به پاس آمدم تا خاطرات بد فصل گذشته را پاک کنم من دیگر آن بازیکنی نیستم که روی نیمکت سایپا نشستم بلکه همان مهاجم گلزن صنعت نفت و مس کرمان هستم که با چند بازی توانستم به پیراهن تیم ملی برسم.

میرقربانی در پایان گفت: این هفته حتما به ذوب آهن گل خواهم زد در هر تیمی که بوده ام دروازه ذوب آهن را باز کرده ام مسئولان پاس با بستن قرار داد به من اطمینان کرده اند و بازی با ذوب آهن نوبت من است که جواب اعتماد آنها را بدهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد