اصغری : پیروزی مقابل ذوب آهن به ما بازیکنان بستگی دارد

مهاجم پاس همدان گفت : اگر همه بازیکنان بخواهند ، با نتیجه خوبی ذوب آهن را شکست می دهیم.

در شرایطی که سبز پوشان پس از قبول شکست برابر صبای قم ، سفت و سخت برای شکست ذوب آهن تمرین می کنند ، به سراغ مهاجم چهار گله این تیم رفتیم و گفت و گویی با وی انجام دادیم تا از نظرش رادر خصوص این بازی حساس جویا شویم  ماحصل این گفت و گو در ذیل آمده است :

آیا باز هم بدشانسی عامل باخت پاس در برابر صبا بود ؟

در هفت هفته ای که گذشت ، خوش شانس که نبودیم هیچ بد شانس هم بودیم اما قبول دارم که تنها عامل نتایج ضعیف ما بدشانسی نیست

بیش تر توضیح بده ؟

خب تیم ما در حفظ نتیجه مؤفق عمل نمی کند . ما در شرایطی که از حریف پیش افتاده ایم نمی توانیم نتیجه را حفظ کنیم و در نهایت مغلوب می شویم .

فکر می کنی این ضعف از کجا ناشی می شود ؟

در تیم ما همه خطوط روی این ضعف مقصرند چرا که یک توپ از خط حمله ، هافبک ، دفاع و دروازه بان عبور می کند و سپس تبدیل به گل می شود .

تدبیر کادر فنی چیست ؟

آنها نکات لازم را به ما تأکید کرده اند اما وقتی تیم پیش می افتد این ما بازیکنان هستیم که علاقه مندیم باز هم حمله کنیم و گل بزنیم ،این موضوع باعث غفلت از دفاع کردن و در نتیجه گل خوردن می شود.

آیا فکر نمی کنی علاوه بر دفاع تیمی در هنگام گلزنی هم بی دقت عمل می کنید ؟

بله این موضوع را قبول دارم و بعنوان یکی از مهاجمان قول می دهم دقت زیادی به خرج بدهم تا بتوانم گل های بیشتری برای پاس به ثمر برسانم .

از عملکردت در پنج بازی که برای پاس بازی کرده ای راضی هستی ؟

پنج بازی و چهار گل برای یک مهاجم نتیجه خوبی است .

اما می توانستی بهتر از اینها نتیجه بگیری ؟

حق با شماست اما من هم بد شانس هستم چرا که تا به حال چهار موقعیت صد در صد گلزنی من به تیرک دروازه حریفان برخورد کرده است .

پیش بینی ات از بازی مقابل ذوب آهن چیست ؟

پیروزی مقابل این تیم استارت خوبی برای جبران نتایج گذشته است .

پس پیش بینی ات شکست ذوب آهن است ؟

گر چه ذوب آهن یک تیم یک دست و منسجم است و در بازیهای گذشته نتایج خوبی بدست آورده است ، اما ما راهی جز شکست این تیم نداریم . فرقی نمی کند حریف ما ذوب آهن باشد یا تیم دیگری ما فقط باید پیروز شویم .

آیا پاس می تواند براحتی از سد این حریف سرسخت عبور کند ؟

این موضوع فقط به ما بازیکنان بستگی دارد اگر همه بازیکنان برای شکست ذوب آهن هم قسم شوند و در زمین بازی بی وقفه تلاش کنند ، ما قطعاً پیروز می شویم .

پس نقش کادر فنی چه می شود ؟

آنها در همه بازیها تلاش خود را می کنند ودر طول نود دقیقه منتظر عملکرد ما می مانند  پس این ما هستیم که باید بخوبی پاسخ زحمات آنها رابدهیم البته ما در همه بازیها تلاش خود کرده ایم اما منظور من از خواست بازیکنان ، تلاش دو برابر برای کسب یک نتیجه مناسب است .

برای پایان :

از هواداران می خواهم ما را تنها نگذراند و برای حمایت همه جانبه از تیم خود روز پنج شنبه به ورزشگاه قدس بیایند . 

نظرات 2 + ارسال نظر

مطالب قابل احترام و سنگین شما رو توی شمارگان مختلفی از روزنامه هگمتانه مطالعه می‌کنم و اگر فکرم با زبانم همراهی کنه باید بگم حس خوبی به آدم دست می‌ده وقتی می‌بینه توی همدان بالاخره یکی هست که در مورد یک رشته خاص ورزشی و البته پر طرفدار بطور انحصاری و حرفه‌ای قلم می‌زنهُ اینها رو از روی چاپلوسی نمی گم چون اصلا به شما محتاج نیستم اما واقعا سرور و شعفی دست می‌ده هنگامی که تلاش یک نفر در یک خیابان رو مشاهده می‌کنم. این خیابان مسیری است که از محله‌های مختلف متشکل شده که منظورم تجربیات شماست. به هر حال امیدوارم از دل تجربیات واندوخته‌های شما یک کارشناس فنی در علم فوتبال عرض اندام کنه. از اینکه دشمن زیادی در بین همکارات داری دانسته‌ام که روزی بزرگ در انتظار توست. پایدار باشی

مرادی 1388/06/31 ساعت 20:59 http://www.fcpashamedan.ir

سلام واقعا مطالب امروز ت عالی بود

منم با مصطفی هم عقیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد