عزیز محمدی : منصوریان مقصر باخت های پاس نیست

هافبک میانی تیم فوتبال پاس همدان گفت: عملکرد ضعیف بازیکنان و بی تجربگی باعث چند باخت تیم فوتبال پاس شده است و در این بین منصوریان مقصر نیست.  

مرتضی عزیز محمدی افزود: تیم فوتبال پاس در چند بازی خارج خانه نتوانسته است، دستورات کادر فنی و منصوریان را در زمین پیاده کند که در نتیجه متحمل به باخت شدیم و دلیل اصلی آن بی تجربگی بازیکنان جوان تیم بوده است.

وی ادامه داد: علی رضا منصوریان به عنوان سرمربی در راس کادر فنی زحمات زیادی را برای پیشرفت فوتبال پاس همدان می کند، ولی بی تجربگی نفرات جوان تیم باعث عدم نتیجه گیری می شود.

عزیز محمدی، تصریح کرد: تیم فوتبال پاس همدان در فصل نقل و انتقالات، نفرات زیادی را از دست داده است و بازیکنان جایگزین باید با هماهنگی بیشتر در خدمت تیم باشند.

وی ادامه داد: نفرات تیم نیاز به هماهنگی در ترکیب اصلی تیم فوتبال پاس همدان دارند؛ به همین منظور باید مدیریت فرصت لازم را به منصوریان بدهد تا تجربیات خود را به تیم منتقل کند.

عزیز محمدی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که این فصل وارد تیم فوتبال شده اند، از نظر فنی در سطح بالای قرار دارند و از بهترین های تیم سابق خود بوده اند، ولی باید با قرار گرفتن در کنار یکدیگر و هماهنگی لازم، بتوانند دستورات کادر فنی را در مقابل حریفان انجام دهند و این تیم در بازیهای آینده جبران مافات خواهد کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
sanaz 1388/06/31 ساعت 11:18 http://alone111.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبه من سر زدین
شما اگه می خواین منو با اسم ((دنیای عشق)) لینک کنین بعبدن من شمارو لینک می کنم

سیما 1388/06/31 ساعت 11:23 http://harikan68

ما که هر چی مطلب از شما دیدیم منصوریان مقصر شده بود ایندفعه تعجب کردم
راستی لینک هستید شما

sanaz 1388/06/31 ساعت 13:57 http://alone111.blogsky.com

شماهم لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد