منصوریان: نگرانی تماشاگران همدانی را درک می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نگرانی تماشاگران همدانی را نسبت به اوضاع این تیم درک می‌کنم.

علیرضا منصوریان افزود: هواداران تیم پاس همدان به دلیل شکست‌های اخیر نگران هستند و حق دارند با کسب این نتایج دلخور و گلایه مند باشند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم پاس در دیدارهای گذشته به دلیل کم تجربگی نتوانسته‌اند برای کسب امتیاز موفق عمل کنند و واقعا از این مشکل پیش آمده ناراحت هستم.

وی بیان داشت: پاس در دیدار این هفته مقابل صبای قم درحالی شکست خورد که می توانست با کنترل در میانه میدان و حفظ توپ بازی را به سود خود پایان ببرد.

منصوریان اطمینان داد: شرایط تیم پاس در دیدارهای آتی به هیچ وجه چنین نخواهد ماند منتهی تماشاگران همدانی باید با صبر بیشتر به حمایت از این تیم بپردازند.

سرمربی تیم پاس همدان در ادامه اظهار داشت: پاس این روزها به حمایت بیشتر تماشاگران نیاز دارد چرا که می‌توانیم با کمی انگیزه و تلاش بیشتر به دومین پیروزی در لیگ برتر برسیم.

منصوریان با تایید خبر اولتیماتوم باشگاه در دو بازی پیش رو و کسب نتیجه مناسب گفت: از بدو حضورم در تیم پاس هیچ گاه به دنبال ناکامی نبوده ام و امیدوارم بتوانم با کسب امتیاز مطلوب در دیدارهای آتی، جبران شکست‌های اخیر را داشته باشم.

وی افزود: پاس امسال بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما برای کسب نتیجه ، آنها نیاز به فرصت بیشتر و تجربه اندوزی در لیگ برتر دارند.

تیم پاس همدان در حالی با کسب چهار امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است که در هفته هشتم باید مقابل تیم مدعی ذوب آهن اصفهان به میدان برود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما 1388/06/31 ساعت 11:25

اگه درک میکرد وضع ما این نبود که به قعر جدول بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد