پورحیدری: کادر فنی باید شرایط را عوض کند

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نتایج تیم پاس در هفت هفته گذشته رضایت بخش نبوده و کادر فنی باید شرایط را عوض کند.

منصور پورحیدری اظهار داشت: آنچه که مسلم است، این است که تیم پاس در شروع لیگ نهم، نتایج ضعیفی را کسب کرده و باید برای برون رفت از این شرایط فکری کرد.طبیعی است که کادر فنی و مربیان تیم باید تلاش بیشتری را برای آغاز نتایج خوب انجام دهند و انتظار من این است که با برنامه ریزی بهتر و مناسب تر در تمرینات به این مهم دست یابند.

وی ادامه داد: هر چند تیم ما تا پایان هفته ششم، نتیجه مناسبی کسب نکرده بود، اما بازی هایش با برنامه بود و اگر اشتباهات داوری نبود، حتی می توانستیم پیروز میدان باشیم، در صورتی که در مسابقه گذشته برابر صبای قم علاوه بر پذیرفتن شکست، بازیکنان، بدون برنامه بازی کرده و از عملکرد آنها ناراضی ام.

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان ضمن رد خبر جریمه کردن بازیکنان این تیم یادآور شد: همانطور که قبلا هم گفته بودم، کم تجربگی بازیکنان تیم پاس یکی از دلایل اصلی نتایج ضعیفی است که تاکنون کسب کرده‌ایم و اشتباهات فردی در میدان مسابقه گاهی شکست ما را رقم زده است.به هر حال کادر فنی مسوول چنین نتایجی است و باید پاسخگو باشد.

پورحیدری افزود: البته غیبت چند بازیکن تاثیرگذار ما در بازی‌های گذشته به خوبی محسوس بوده و این موضوع نیز در عملکرد کلی تیم پاس واضح است. خوشبختانه بازیکنان خارجی ما از این هفته می‌توانند برای پاس به میدان بروند و تا حدودی این نقص را نیز برطرف سازند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مهلت مدیرعامل باشگاه به کادر فنی تا سه بازی آینده، تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه نیز باید به هیات مدیره و هواداران تیم برای نتایجی که کسب شده است، پاسخگو باشد. کاظم اولیایی، یکی از مدیرانی است که از روی احساس تصمیمی را نمی‌گیرد و تمام کارهایی که برای تیم انجام می‌دهد، کارشناسی شده است. به همین خاطر طبیعی است که وی نیز زمانی را برای کادر فنی معین کند.

مدیر فنی تیم پاس تصریح کرد: اولیایی تا هفته گذشته از کادر فنی به خوبی حمایت کرده و اگر در قبال چنین نتایجی، مهلتی را تعیین می‌کند، این موضوع طبیعی است.

پورحیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر جانشین احتمالی علیرضا منصوریان در صورت ناکامی در بازی‌های بعدی خاطرنشان ساخت: به هیچ عنوان با شخصی برای هدایت تیم پاس به عنوان جانشین منصوریان صحبتی نشده است و چنین شایعاتی را بعد از کسب چند شکست برای هر تیمی می‌تراشند.  

وی با رد خبر مذاکره اولیایی با مجید جلالی گفت: بنده درجریان نیستم و قطعا اگر خبری بود مطلع می شدم.

وی در پایان در خصوص تیم استقلال و نتایج این تیم گفت: بازی استقلال را مقابل استیل آذین به خوبی تماشا کردم. تیم استقلال در این مسابقه بسیار منظم و با برنامه ظاهر شد که البته این نتایج از صمد مرفاوی که سالیان سال به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی در تیم استقلال حضور داشته، کاملا طبیعی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد