اصغری: می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم پرسپولیس را مغلوب کنیم. 

هادی اصغری در مورد تعویضش در این دیدار اظهار داشت: این نظر مربی بود. من از لحاظ بدنی بسیار آماده بودم با این حال نسبت به تعویض شدنم اعتراضی ندارم.

وی عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و روی بی‌تدبیری در 20 دقیقه آخر نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و متأسفانه در پایان با ناکامی زمین را ترک کردیم.
اصغری افزود: می‌توانستیم بازی را ببریم. موقعیت‌های مناسبی داشتیم که با بی‌دقتی آنها را از دست دادیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران مافات کرده و بهتر از گذشته عمل کنیم.
وی با بیان اینکه حقمان باخت نبود؛ گفت: اگر از موقعیت‌هایمان در نیمه اول استفاده می‌کردیم با نتیجه مناسبی بازی را به پایان می‌رساندیم.
مهاجم پاس همدان تاکید کرد: اگر زمان مسابقه تغییر می‌کرد، بهتر بود. گرمای هوا در کیفیت کار دو تیم تأثیر مستقیم گذاشته بود و باعث شد در جریان مسابقه اذیت شویم.
وی در مورد سرمربیگری منصوریان گفت: منصوریان مربی جوانی است که به خوبی توانسته با تیم جوان پاس کار کند، البته این تیم احتیاج به زمان دارد تا به حق واقعی خود برسد.
پاس روز گذشته در همدان با نتیجه 2 بر یک مغلوب پرسپولیس شد.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام ... ممنون از حضورتان ... نام شما به جمع نویسندگان وبلاگ گروهی اضافه شد ... امیدواریم با اضافه شدن سایر دوستان این وبلاگ را از هفته آینده کلید بزنیم ... موفق و پیروز باشید

همیشه می گن دقت می کردیم برده بودیم
البته بازم دو اصغری گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد