پورحیدری: از کادر فنی تیم پاس همدان راضی‌ام

مسوول کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: از عملکرد فنی تیم پاس در سه هفته‌ی گذشته راضی هستم و در برابر مدیریت باشگاه پاسخگو خواهم بود.

منصور پورحیدری پیرامون عملکرد کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان در سه هفته‌ی ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما یک برنامه‌ی دو ساله داریم که طبق آن برنامه‌ها را پیگیری می‌کنیم و بنده هم از آن آدم‌ها نیستم که بخواهم به سرعت دست به تغییر و تحول در کادرفنی بزنم و معتقدم اگر کاری می‌خواهد انجام شود باید کاملا کارشناسی شود.

وی افزود: کادرفنی تیم ما طی سه هفته‌ی گذشته عملکرد خوبی داشته است و با همه‌ی کمبودهایی که از قبیل مصدومیت برخی بازیکنان کلیدی و بلاتکلیفی برخی بازیکنان دیگر توانست بازی‌های خوبی را در سه هفته‌ی گذشته به نمایش بگذارد. ما می‌توانستیم در برابر ابومسلم در هفته‌ی دوم و پرسپولیس در هفته‌ی سوم پیروز باشیم و تنها بر اثر اشتباهات فردی که بعضا ناشی از بی‌تجربگی و کم دقتی بازیکنان بود، شکست خوردیم. بچه‌های ما فوتبال بدی در دو بازی گذشته نشان ندادند اما، شرایط به ما می‌گوید که با گذشت زمان فوتبال آنها منطقی‌تر و منسجم‌تر خواهد شد.

پورحیدری تاکید کرد: از کادرفنی راضی هستم و اگر در نتیجه‌گیری هم موفق نبودیم و آن هم دلایل خاص خودش را دارد، قطعا در برابر مدیریت باشگاه پاسخگو خواهم بود چرا که این کادر فنی را خودم به کار گمارده‌ام. قطعا سعی نخواهم کرد در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم تنها در هفته‌های ابتدایی لیگ با ایجاد تغییرات در کادر فنی و عوض کردن سرمربی تیم خودم را راحت کنم. چرا که در عین حال معتقدم با گذشت زمان شرایط بهتر شده و البته تیم ما هم که در گذشته کامل نبوده، ‌اکنون وضعیت بهتری به لحاظ ترکیب بازیکنان پیدا کرده است. پیش بینی می‌کنم پس از گذشت چند هفته‌ی دیگر می‌توانیم ارزیابی دقیق‌تری از عملکرد بازیکنان و مربیان تیم داشته باشیم.

مسوول فنی تیم پاس درباره‌ی حضور چند بازیکن خارجی در این تیم نیز گفت: با توجه به اینکه بودجه‌ی تیم پاس محدود است ما سعی می‌کنیم بازیکنان خارجی را با ارزیابی و بررسی دقیق و درستی جذب کنیم چرا که آن قدر توان مالی نداریم تا در صورت بی‌کیفیت بودن یک بازیکن به سرعت جایگزینی را برای او به خدمت بگیریم. صحبتی از حضور چند بازیکن خارجی در تیم ما هست اما، اعلام می‌کنم که هیچ کدام از آنها هنوز قطعی نشده‌اند.

پورحیدری با اشاره به حمایت مردم همدان از تیم پاس گفت: مردم در دو سال گذشته واقعا از تیم ما حمایت کرده و ما را کمک کرده‌اند. آنها به این تیم علاقه‌مندند و صبوری می‌کنند. البته در همه جا برخی تماشاچیان احساسی که در کوتاه‌ترین زمان از تیم‌شان پیروزی می‌خواهند، وجود دارد اما، در مجموع هواداران بسیار خوبی داریم.

پورحیدری همچنین درباره‌ی عملکرد تیم پرسپولیس برابر تیمش نیز گفت: به هر حال تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال همیشه بزرگ هستند. امسال می‌شنوم که می‌گویند پرسپولیس در ترکیب بازیکنانش تغییرات عمده‌ای داشته است اما، این تیم تحت هر شرایطی قابل احترام بوده و در روزهای بدش هم تیم خطرناک و بزرگی است. فکر می‌کنم پرسپولیس در برابر ما حرفه‌ای بازی کرد و در آخر پیروز بازی شد اما، در مجموع عملکرد پاس بهتر بود. به هر حال با توجه به آنکه تنها سه هفته از شروع مسابقات لیگ گذشته است، نمی‌توانیم انتظار بازی منسجم و کاملا حساب شده‌ای را از همه‌ی تیم‌ها داشته باشیم و این مدت کوتاه نمی‌تواند ملاک ارزیابی حتی برای تیم‌های بزرگ باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد