مدیر فنی پاس همدان برخلاف منصوریان فکر می‌کند

پورحیدری: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

علیرضا منصوریان سرمربی پاس همدان پس از شکست مقابل سرخ‌ها تاکید کرد که پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مشکل برمی‌خورد. اظهارنظری که دلخوری مسئولان کادر فنی پرسپولیس را به همراه داشته است.

منصور پورحیدری مدیر فنی پاس همدان تصریح کرد: «در لیگ ما فاصله تیم‌ها به لحاظ فنی با یکدیگر کم شده است و همه تیم‌ها قدرتمند هستند اما با این حال یک اصل همیشه وجود دارد. پرسپولیس، همیشه پرسپولیس است و استقلال همیشه استقلال.نباید نسبت به حریف بی‌احترامی کنیم. خود من همواره به حریف احترام گذاشته‌ام.»

پورحیدری تاکید کرد: «بازیکنان ما بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتند. گمان می‌کنم اگر ضربات آخر به گل تبدیل می‌شد در همان نیمه اول باید با 3 گل از زمین بیرون می‌آمدیم اما متاسفانه بخت با تیم ما یار نبود.»مدیرفنی پاس همدان اذعان داشت: «پاس در ادامه شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد. ما کمبودهایی داریم که باید آن را برطرف کنیم. به همین منظور در خط دفاع و هافبک باید تقویت شویم. البته از همین امروز بازیکنان مدنظر را دیده‌ام اما باید بازیکنانی را جذب کنیم که اولا کیفیت خوبی دارند و در ثانی با شرایط مالی باشگاه هماهنگ باشند. خب این کار سختی است.»

پورحیدری خاطرنشان کرد: «بازیکنان ما متاسفانه تحت تاثیر نام پرسپولیس قرار می‌‌گرفتند. در واقع استرس اجازه نداد آنها به راحتی در زمین دستورات تاکتیکی را اجرا کنند. من به منصوریان حق می‌دهم که از بزرگترهای تیم گلایه کرده است. آنها خوب کار می‌کنند اما بیش از اینها انتظار می‌رفت که شرایط بازی را اداره کنند.»

وی در خصوص تعویض‌های منصوریان گفت: «به نظر من تعویض‌های درستی بود چون ما بازیکنانی مثل اصغری، عزیزمحمدی و غفوری را مدت‌ها در اختیار نداشتیم. از ابتدا هم قرار نبود خیلی روی آنها فشار وارد شود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد