دفاع پرسپولیس خیلی ضعیف بود

اکبری: کاش به جای پروین، باقری کاشته می‌زد

یدالله اکبری هافبک پاس همدان معتقد است که این تیم در دیدار با پرسپولیس مستحق باخت نبود و فقط به دلیل بدشانسی 3 امتیاز را واگذار کرد.

اکبری در خصوص این بازی می‌گوید: «حق پاس باخت نبود و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم روی بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم درست مثل دو بازی قبل که مستحق برد بودیم ولی بدشانسی آوردیم.»

وی در ادامه حرف‌هایش در مورد پرسپولیس تاکید می‌کند: «پرسپولیس تیم ضعیفی است و معتقدم آنها با این شرایط به هیچ عنوان نمی‌توانند مدعی قهرمانی باشند. خط دفاعی پرسپولیس خیلی ضعیف است و اگر ما کمی باهوش بودیم می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.»

اکبری در مورد مصاحبه علیرضا منصوریان که گفته از بزرگترهای پاس بابت عدم حفظ نتیجه گلایه دارد می‌گوید: «به هرحال او از این باخت ناراحت است و حق دارد ناراحت باشد. ما در پشت محوطه جریمه نباید خطا می‌کردیم و اگر پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی نمی‌شد، 3 امتیاز را می‌گرفتیم. کاش به جای محمد پروین، کریم باقری کاشته می‌زد چون باقی محکم شوت می‌زند و اگر کاشته را می‌زد یا به دیوار دفاعی می‌خورد و یا به بیرون می‌رفت.»

اکبری در پایان در مورد شرایط بحرانی پاس همدان می‌گوید: «ما تیم بسیار خوبی داریم و فقط از لحاظ تجربه کمی دچار مشکل شدیم. به طور حتم در بازی‌های آینده همه چیز را جبران خواهیم کرد و من به این تیم امیدوارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد