منصوریان: کم تجربگی بازیکنان عامل شکست پاس بود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: کم تجربگی بازیکنان این تیم عامل شکست در مقابل پرسپولیس تهران بود.

تیم فوتبال پاس همدان عصر پنجشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر کشور برابر میهمان خود پرسپولیس تهران با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

علیرضا منصوریان در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران افزود: تیم پرسپولیس تا دقیقه ‪ ۷۰‬توان برتری مقابل پاس را نداشت اما تجربه کم بازیکنان باعث شکست برابر این تیم شد.

وی اضافه کرد: تیم پاس به دلیل کم تجربگی بازیکنان توانست از گل برتری خود تا پایان مسابقه دفاع کند و به راحتی شکست را برابر پرسپولیس پذیرا شدیم.

منصوریان بیان داشت: شکست برابر پرسپولیس در شرایط فعلی یکی از روزهای تلخ حضورم در فوتبال بود و امیدوارم دیگر شاهد این ناکامی نباشیم.

سرمربی تیم پاس همدان اطمینان داد: تیم پاس در دیدارهای آینده به طور حتم نتایج از دست داده را جبران می‌کند و شادی به هواداران متعصب این تیم باز خواهد گشت.

وی گفت: دلخوری هواداران از این نتیجه طبیعی است و کادر فنی نیز نسبت به نتایج کسب شده راضی نیست و برای رسیدن به شرایط آرمانی در جدول لیگ برتر تلاش دوچندان خواهیم داشت.

تیم فوتبال پاس همدان هم اینک با کسب یک امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر نهم قرار دارد.

پاسی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور باید به مصاف مس کرمان بروند ‪.

نظرات 2 + ارسال نظر
تراختور 1388/05/30 ساعت 10:17

این سایت پر بیننده متعلق به هوادارن تیم تراکتور سازی تبریز است. لطفا در پیوند های خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید تا ما نیز شما را لینک کنیم. با تشکر.

www.tractorfans.com

سلام همکار محترم
وبلاگ گروهی خبرنگاران و عکاسان همدان بزودی کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.
نویسندگان این وبلاگ کلیه فعالان کار خبری استان (خبرنگاران، عکاسان، صاحب امتیازها، مدیر مسؤول‌ها، سردبیرها، گرافیست‌ها، ویرایستارها و ...) هستند.
لذا از شما دعوت می‌شود به جمع نویسندگان این وبلاگ اضافه شوید و همچنین در بحث‌های این وبلاگ شرکت کنید. در صورت تمایل، با مراجعه به وبلاگ، ضمن اعلام آمادگی از طریق کامنت خصوصی، آی.دی مورد نظر خود را به زبان لاتین پیشنهاد کنید.
گفتنی است هیچ محدودیتی از نظر سابقه، سن، جنسیت، سرویس تخصصی، نشریات و خبرگزاری‌ها و ... برای حضور در جمع نویسندگان وجود ندارد و طرح هر موضوعی که از نظر نویسنده اهمیت داشته باشد (تا حدی که از خط قرمزها عبور نکند) آزاد است.
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد