اولیایی : کمیته فنی تیم مسئول امور فنی است

مدیرعامل تیم پاس همدان گفت: خبرهایی که این روزها در مورد سرمربی تیم پاس منتشر می شود صحت ندارد و کمیته فنی تیم مسئول تمام امور فنی تیم پاس همدان است. 

کاظم  اولیایی افزود: تمامی امور فنی تیم برعهده کمیته فنی است و ریاست این کمیته را منصور پورحیدری به عهده دارد و اعضای آن علیرضا منصوریان، پورمسلمی و گمالویچ هستند.

وی ادامه داد: ما برای کمیته فنی دو ماموریت در نظر گرفتیم، اولین ماموریت کمیته فنی بستن تیم و انجام تمرینات است و دومین مسئولیت آنها شرکت تیم در مسابقات لیگ برتر است و کمیته فنی در آستانه شروع مسابقات کادرفنی تیم را معرفی می کند و اخباری که این روزها در مورد سرمربی تیم پاس شنیده می شودصحت ندارد.

وی تصریح کرد:‌استادیوم شهید مفتح همدان روز جمعه با انجام مسابقات جام سرداران شهید افتتاح می شود و در این مسابقات تیم های پاس همدان، استقلال تهران و مس کرمان حضورشان قعطی شده است و هیئت فوتبال استان همدان در حال رایزنی برای شرکت یک تیم خارجی در این تورنمنت است.

اولیایی در پایان گفت: تیم ما سرپرست ندارد در سراسر دنیا نیز پستی به عنوان سرپرست تیم وجود ندارد این مسئولیت را خودمان ساخته ایم، رمضانی نیز به عنوان همکار در تیم پاس فعالیت می کرد و او سرپرست تیم نبودند ما یک نفر به عنوان مدیر فنی بر روی نیمکت داریم که منصور پورحیدری مسئولیت این پست را عهده دار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد