پورحیدری: مدیر فنی در پاس همدان کشک نیست

وضعیت کادر فنی پاس همدان هنوز مبهم است و شایعاتی در مورد سرمربی شدن منصور پورحیدری شنیده می‌شود که البته خودش این موضوع را رد می‌کند.

مصاحبه ما با پورحیدری در این خصوص و مسائل مختلف دیگر به شرح ذیل به اطلاع بازدیدکنندگان می رسد :

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، کاظم اولیایی مدیرعامل پاس همدان هنوز تصمیم نهایی را در مورد انتخاب سرمربی نگرفته و حتی تاکید کرده که همه چیز را برعهده پورحیدری گذاشته است. اولیایی حتی گفته که پورحیدری شانس اول سرمربیگری در پاس همدان است ولی به نظر می‌رسد در نهایت علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی انتخاب شود .

آقای پورحیدری، بلاخره شما سرمربی خواهید شد یا علیرضا منصوریان؟

آقای گمالوویچ به عنوان یکی دیگر از اعضای کادر فنی به تیم ما اضافه شد و این کادر پس از آنکه به طور کامل تکمیل شد، همه چیز را به طور رسمی در این هفته اعلام خواهیم کرد.

چقدر احتمال دارد شما سرمربی شوید؟

احتمالش صفر درصد است.

ولی آقای اولیایی گفته که شما سرمربی پاس همدان در فصل جدید هستید.

آقای اولیایی به من لطف دارد ولی من سرمربی پاس نمی‌شوم و درهمین پستی که دارم فعالیتم را ادامه خواهم داد.

اولیایی حتی به این موضوع اشاره کرده که فصل قبل و در حالی که بگوویچ نفر اول کادر فنی بود ولی در اصل شما سرمربی بودید. در این مورد چه حرفی دارید؟

منظور آقای اولیایی چیز دیگری بوده است. من به عنوان مدیر فنی همه مسائل را چک می‌کردم و با بگوویچ در تمامی زمینه‌ها مشورت داشتم. به هرحال نظرهایم را به عنوان مدیر فنی می‌دادم ولی در نهایت او تصمیم اول و آخر را می‌گرفت.

چرا با این مربی قطع همکاری کردید؟

ما دو سال با هم کار کردیم و اول از همه بگوویچ در مورد مسائل مالی با باشگاه پاس همدان به توافق نرسید. در ضمن می‌خواستیم تغییر و تحولاتی را ایجاد کنیم و برنامه‌های جدیدی داشتیم.

علی پروین چند سال پیش در اظهارنظری با صراحت گفت که پست مدیر فنی در فوتبال ایران کشک است. شما هم چنین اعتقادی دارید؟

به نظر من مدیر فنی در تمامی تیم‌های دنیا به خوبی جا افتاده و وظایفش تعریف‌شده است که همه نسبت به آن اطلاعات کافی دارند. همانطور که گفتم من در سال گذشته ارتباط خوبی با سرمربی داشتم و در مورد خیلی از مسائل با بگوویچ بحث می‌کردم. این حرف را آقای پروین چند سال پیش زده که معتقدم به شوخی بوده است. حداقل در پاس همدان پست مدیر فنی کشک نیست و همه چیز تعریف شده است.

آیا علیرضا منصوریان سرمربی پاس همدان خواهد شد؟

او در این یک ماه کارش را به خوبی انجام داده و انگیزه زیادی برای موفقیت دارد و می‌تواند یکی از مربیان خوب ایران شود. البته باید به منصوریان کمک کنیم تا مثل خیلی‌ها تبدیل به مهره سوخته نشود. او برای سرمربی شدن در پاس همدان شانس زیادی دارد.

مشکل نداشتن مدرک A برای منصوریان را چطور حل می‌کنید؟

فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد و همه چیز حل خواهد شد.

مدتی پیش در همین مورد از مطلب یکی از روزنامه‌ها به شدت ناراحت شدید و حتی گفتید که بعضی از خبرنگاران شب‌ها درست نمی‌خوابند و یا اینکه خوب غذا نمی‌خورند. فکر نمی‌کنید این حرف‌های شما کمی تند بود؟

من فقط در مورد عده معدودی که تعدادشان به انگشتان دو دست هم نمی‌رسد حرف زدم. آنها در لباس خبرنگاری فقط قصد سوءاستفاده کردن دارند و می‌خواهند حاشیه درست کنند. من هیچ مشکلی با خبرنگاران ندارم و احترام خاصی برای آنها قائل هستم.

آیا قرار است همچنان به عنوان سرپرست در تیم ملی کار کنید؟

چند روز پیش افشین قطبی از دوبی با من تماس گرفت و در این مورد با هم حرف زدیم. من نمی‌توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم چون همه چیز به ارتباط فدراسیون با باشگاه پاس همدان برمی‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد