اولیایی : تا منصوریان مدرک بگیرد پورحیدری سرمربی پاس است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: علیرضا منصوریان همزمان با تمرین دادن تیم در کلاس‌های مربیگری هم شرکت می‌کند اما تا پیش از انتخاب او، منصور پورحیدری سرمربی تیم است.

سیدکاظم اولیایی که طی هفته گذشته اعلام کرده بود شنبه (امروز) اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پاس ‌همدان را اعلام می‌کند ، در این باره گفت: در حال حاضر علیرضا منصوریان به همراه دو مربی دیگر مشغول تمرین‌دهی تیم هستند، او همزمان با کارش در کلاس‌های مربیگری فدراسیون فوتبال هم شرکت می‌کند تا به زودی مدرک مربیگری‌اش را بگیرد.

وی افزود: تا وقتی منصوریان دوره‌ی مربیگری‌اش را به پایان ببرد و انتخاب احتمالی او به عنوان سرمربی، مسوولیت فنی تیم پاس و بهتر بگوییم سرمربی تیم منصور پورحیدری خواهد بود. "گمالوویچ" مربی کروات بدنساز تیم نیز از امروز که تمرینات در همدان پیگیری خواهد شد در کنار تیم مشغول خواهد شد اما هنوز کادر نهایی بازیکنان مشخص نشده که امیدوارم با پیگیری‌ها و بررسی‌های کمیته فنی تیم، به زودی لیست نهایی کادر فنی و بازیکنان را اعلام کنیم.

اولیایی همچنین از منتفی شدن حضور تیم الشباب امارات در تورنمنت چهارجانبه همدان خبر داد و گفت: این تورنمنت بنابر وعده قبلی روزهای دوم و چهارم مردادماه برگزار می‌شود که حضور سه تیم پاس، استقلال تهران ومس کرمان در آن قطعی است اما حضور الشباب امارات که فدراسیون فوتبال پس از منتفی شدن حضور نماینده مجارستان به ما پیشنهاد داده بود نیز منتفی شد. در حال حاضر فدراسیون مشغول بررسی گزینه‌های دیگری است که در صورت قطعی شدن نام تیم را به ما معرفی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد