آرمن طهماسیار : به پاس آمدم تا پیشرفت کنم

مدافع جدید پاس همدان گفت : می خواهم سومین ملی پوش پاس همدان باشم .

آرمن طهماسیار افزود : در تیم پاس همدان به بازیکنان جوان بهای زیادی داده می شود  بنابراین به پاس آمدم تا ضمن دست یابی به یک جایگاه مناسب در این تیم ، زمینه حضورم در تیم ملی امید را فراهم کنم .

مدافع اسبق تیم آرارات تهران که با عقد قرار داد دو ساله به عضویت تیم پاس همدان درآمده است ، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در خصوص چگونگی حضورش در پاس همدان گفت : یکی از نمایندگان باشگاه پاس همدان عملکرد مرا در تیم ملی جوانان دیده بود ، این پیش زمینه باعث شد باشگاه پاس در فصل نقل و انتقالات لیگ نهم رسماً به من پیشنهاد  دهد من هم با شناختی که از پاس همدان و بهایی که در این تیم به جوانان داده می شود ، داشتم بی تردید این پیشنهاد را پذیرفتم و به پاس همدان پیوستم .

وی اضافه کرد : اکنون از انتخابم رضایت کامل دارم چرا که یک ماه تمرین و حضور در اردوی تدارکاتی تیم به من ثابت کرد که علاوه بر جمع صمیمی بازیکنان ، کادر فنی با تجربه ای در کنار ما حضور دارد که علاوه بر مؤفقیت تیمی برای رشد فوتبال هر بازیکن برنامه خاصی دارند .

آرمن طهماسیار که بازیکن سهمیه امید تیم پاس همدان محسوب می شود در خاتمه این گفت و گوی کوتاه عنوان کرد : پاس همدان تنها تیمی است که در تیم ملی امید دو نماینده دارد و این مسئله بوضوح بیان می کند که در این تیم به جوانان فرصت داده شده تا خود را اثبات کنند من نیز می خواهم از این اعتماد موجود استفاده کنم وسومین ملی پوش رده امید پاس همدان باشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد