اولیایی: پورحیدری سرمربی پاس است نه منصوریان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درخصوص وضعیت کادر فنی این تیم با حضور منصوریان گفت: در پاس پورحیدری به عنوان سرمربی محسوب می شود و علی منصوریان نفر دوم است.  

کاظم اولیایی خاطرنشان کرد: به دلیل حضور منصوریان در کلاس های مربیگری پورحیدری نفر اول کادر فنی پاس است.

وی ادامه داد: منصوریان ابتدا باید مدرک مربیگری خود را بگیرد و پس از آن در مورد چگونگی همکاری وی با باشگاه تصمیم گیری می کنیم اما فعلا منصوریان نفر دوم پاس محسوب می شود.
وی افزود: البته منصوریان در کنار پورحیدری به کار خود ادامه می دهد و در تمرینات پاس هم شرکت دارد اما برای آغاز لیگ درخصوص کادر فنی پورحیدری تصمیم لازم را می گیرد.
مدیرعامل باشگاه با انتقاد از وضعیت فدراسیون فوتبال به ایسکانیوز گفت: ساختار فدراسیون مشکلات زیادی دارد که باید اصلاح شود و کمیته هایی به عنوان تشکیلات سیاست گذاری الزاما در کنار فدراسیون کار کنند.
اولیایی عنوان کرد: این مشکلات شاخه های مختلفی دارد که سازمان لیگ در محور ایرادات وارده قرار دارد و نیاز به تغییر روش در این سازمان احساس می شود.
وی با تاکید بر این مطلب خاطرنشان کرد: ما می گوییم می خواهیم فوتبال حرفه ای داشته باشیم ، اما هیچ کار حرفه ای را انجام نمی دهیم و باشگاه ها نمی توانند از پس هزینه های خود برآیند.
وی اذعان داشت: برخی تیم های صنعتی بیش از حد معمول با بازیکنان قرار داد می بندند و فاصله زیادی را با باشگاه های دیگر ایجاد می کنند و از طرفی نیز هزینه های تبلیغاتی و درآمدزایی که فدراسیون موظف است آن را به باشگاه ها بدهد پرداخت نمی شود که همه این موارد باعث می شود تا ما نتوانیم فوتبال حرفه ای داشته باشیم.
اولیایی در پایان اظهار داشت: به هر حال در صدد هستیم تا هر چه زودتر مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کرده و مشکلات را به صورت ریشه ای دنبال کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد