محسن دوست : دوازه بانان خوبی در خدمت پاس همدان هستند

مربی دروازه بان های تیم پاس همدان گفت : خوشبختانه دروازه بانان جوان و باانگیزه ای در اختیار داریم که با تمام توان تحت فشار سنگین تمرینات برای شروع بازیهای لیگ آماده می شوند .  

صابر محسن دوست افزود : سوشا مکانی ، سید مهدی اسلامی و جلیل احمدی ( دروازه بان اسبق تیم های شیرین فراز و تربیت یزد ) دروازه بانهای فعلی تیم پاس همدان هستند که با انگیزه بالا و تلاش فراوان تمرینات خود را پیگیری می کنند .

وی در ادامه عنوان کرد : چگونگی عملکرد بازیکنان در تمرینات ملاک تعیین دروازه بان اول تیم است خوشبختانه در این خصوص رقابت سالمی در بین آنها برگزار است بطوری که هریک ضمن حفظ رابطه دوستی برای منتخب بودن تلاش زیادی می کنند .

مربی دروازه بان های فعلی پاس همدان که سابقه حضور در تیم های شهاب زنجان ، شهرک صنعتی ساوه ، اکباتان تهران ، شیرین فراز کرمانشاه ، همای تهران و جوانان استقلال را دارا می باشد در پایان خاطر نشان کرد : با وجود تلاش زیادی که دروازه بانان در تمرینات انجام می دهند ، هنوز در 80 درصد آمادگی به سر می برند اما من به هواداران همدانی قول می دهم تا هنگام آغاز بازیهای لیگ نهم آنها را به 100 درصد آمادگی برسانم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد